x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

קצת קולטורה בצימר

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

קצת קולטורה בצימר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

 

דרך האמנות - גלריות ומוזיאונים

חשבתם שצימר זה רק ג'קוזי?? אז חשבתם!!

אלפי מטיילים פוקדים את הגלריות והמוזיאונים ברחבי הארץ חלקם הגדול אורחי הצימרים בנגב ובגליל. עשרות רבות של גלריות  בקיבוצים ובמושבים מציגים מלאכת אמן, סדנאות יצירה,  סדנאות אמן, שיעורי אמנות, מוסיקה ועוד. פריחת האמנות באה בעקבות אמנים רבים שמצאו במרחבי הנגב והגליל את  חדוות היצירה . זו גם הסיבה שבחרנו  לקרא לתחום זה "דרך האמנות". מגוון הגלריות והמוזיאונים מאפשר לנו לבנות מסלולי טיול המשלבים בין הלינה בצימר, דרך האמנות ודרך האוכל.

גם המוזיאונים פורשים שעריהם לאורחי הצימרים: שפע של פעילות יצירתית וחוויתית מתוכננת בכל חג וחופשה לאורחי הצימרים בגליל ובנגב וכל זאת בצד הפעילות המסורתית של המוזיאונים עם תערוכת חדשות ומוצגים.

לתשומת ליבכם: כל הגלריות והמוזיאונים המפורסמים באתר "צימר" מכבדים את קופון צימר הניתן להדפסה באתר או את "כרטיס הקופון של צימר" "קופון +"כרטיס הנחות בלתי מוגבל למאות אטרקציות בכל רחבי הארץ מהחרמון ועד אילת וללא הגבלה בשימוש (בכפוף לתקנון).  הכרטיס , שהינו דמוי כרטיס אשראי, ניתן להשיג בצימרים ובבתי הארחה בקיבוצים  או בתשלום בחברת צימר תיירות באמצעות האינטרנט.

כחלק מהאטרקציות המלהיבות שמציעה מדינת ישראל, על המגוון הרחב של אתרי התיירות שבה, קיימים גם גלריות ומוזיאונים, הזוכים בשנים האחרונות לעדנה מחודשת. עולם האמנות הישראלי מצוי בפריחה. יותר ויותר אמנים צעירים וותיקים זוכים להצלחה כבירה בארץ ובעולם ומציגים את יצירות האמנות המרשימות שלהם במוזיאונים וגלריות בכל רחבי הארץ. בנוסף, מדינת ישראל היא מדינה עם עבר היסטורי מפואר, וחלק ניכר מהמוזיאונים בארץ קמו כדי לתעד, לשמר ולהציג את העבר המפואר הזה. אנו גאים לחשוף בפניכם את דרך האמנות - גלריות ומוזיאונים, חלק חדש באתר המרכז את המובחרים, המשובחים והמלהיבים שבגלריות ובמוזיאונים הישראלים.

 

חלק גדול מאיתנו זוכר את חווית השיטוט במוזיאונים כחוויה מיושנת ומשעממת, ממנה סבלנו בילדותנו. אך אל דאגה! ריכזנו עבורכם בקטגוריית דרך האמנות - גלריות ומוזיאונים, שורה ארוכה של מוזיאונים איכותיים, המספקים חוויה חדשה ואיכותית, כזו שתעשיר את החופשה שלכם פי כמה וכמה ותהפוך אותה לאיכותית ומהנה בהרבה.

 

חברת צימר תיירות בע"מ הינה חברה ותיקה, אמינה, ומובילה בתחום התיירות הישראלית. במשך שנים על גבי שנים אנו חושפים את התייר הישראלי למיטב האטרקציות התיירות המקומיות. דרך האמנות - גלריות ומוזיאונים היא קטגוריה חדשה באתר, הבאה להעשיר את חווית החופשה של גולשינו בצורה חדשה ומסעירה! בנוסף, אתר האינטרנט שלנו מציע אינדקס נרחב של צימרים בכל רחבי ישראל (צימרים בצפון, צימרים בדרום, צימרים בגליל, ועוד). כי אם אתם מחפשים צימר בגליל, וחפצים לתבל את הבילוי בו במעט קולטורה, עניין ומורשת, דרך האמנות - גלריות ומוזיאונים תספק לכם את כל המידע לו תזדקקו.

 

בנוסף, אתר האינטרנט שלנו מעמיד בפני הגולשים שורה ארוכה של קופונים ותלושי הנחה לחלק ניכר מהאטרקציות המקומיות. בין היתר, תוכלו למצוא אצלנו קופונים למגוון המוזיאונים האיכותיים המצויים בקטגורית דרך האמנות - גלריות ומוזיאונים, וליהנות מבילוי זול, מחכים, תרבותי ואיכותי בתנאים יוצאי דופן שרק עולם התיירות הישראלי יודע לספק! אם גם אתם מבקשים לתבל את החופשה שלכם בביקור במוזיאונים וגלריות - הגעתם למקום הנכון!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות