x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

המדריך לנופש – איזה סוג אירוח הכי מתאים לכם?

צוות צימר, עדכון אחרון: 12/10/2022

המדריך לנופש – איזה סוג אירוח הכי מתאים לכם?

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

המסקנה הוודאית היחידה מחוסר הוודאות של השנה האחרונה היא שכולנו זקוקים לחופשה. רק שהמושג הרחב הזה הפך לדבר כל כך אמורפי, עד שכמעט כבר אי אפשר לדעת מה משמעותו. האם חופשה היא להיזרק בתוך רכב ולחקור את הנופים? האם חופשה היא בהכרח לשכשך בג'קוזי ולהתמרח בקרם הגנה בקצב תמונות האינסטגרם?
 
אתר צימר יודע שאתם מבולבלים ונואשים לאסקפיזם איכותי שמתאים בדיוק למידותיכם – והוא כאן לעשות סדר בבלגן. אז, בואו נבין בדיוק איזה סוג חופשה יצליח לשחרר אתכם לחופשי.
 
 
קרוואן – כי אני טיפה קאנטרי, ואני טיפה רוקנרול

תמיד רציתם להתנתק מרצף מרחב-זמן ולא ידעתם איך? לינה בקרוואן. אם ברצונכם לגמוא שקיעות, להרגיש את הקרקע תחת רגליכם ולהוציא גיטרה בלי הרמות גבה מיותרות – כנראה שחופשה בקרוואן היא בול עבורכם. קחו את החבר'ה, הילדים, בן או בת הזוג – וצאו לחוויה שורשית ומגניבה שתיראה מעולה גם בפינטרסט שלכם.
  
  
וילה – קרדשיאן מי?

דמיינו לכם עולם יפה, שבו אתם בבריכה גדולה, מוקפים במבנה מעוצב על ידי אדריכלי צמרת, לצידכם אננס טרי ואולי אפילו בקבוק יין טוב, והנייד (והמוח) שרויים עמוק במצב טיסה. לא, זה לא רק סשן דמיון מודרך – זו יכולה להיות המציאות שלכם. חופשה בווילה היא פינוק מותרות נהדר למי שמעדיף לנשום אוויר פסגות רק במובן המטאפורי של המילה, ויכול להתאים כמעט לכל קבוצת נופשים, מזוגות ועד מסיבות רבות משתתפים.
 
 
חניון לילה או קמפינג – רק אתם, הפאוץ' והחום של ישראל

יש סיבה לכך שברוב הסרטים, היום שבו זוג השחקנים הראשיים יוצא לקמפינג, הוא גם היום שקובע אם הם נפרדים או מתחתנים. אין ספק שלנופש בקמפינג יש את הייחודיות שלו – אם זו ההקמה המשותפת של מתחם הלינה, הכנת תפוחי האדמה על האש או הצרצרים, היתושים ושאר נפלאות הבריאה שמקיפים את החברותא המתעצמת. ועכשיו ברצינות? זו חוויה מדהימה ומגבשת, מוזילה משמעותית את תקציב החופשה וע"פ רוב, כזאת שנשארת איתך אחר כך לחיים שלמים.
 
 
כפר נופש – אש, אש, מדורה

אם בא לכם לנפוש באווירה של ביחד, ואולי אפילו לשלב קצת תכנים ופעילויות מודרכות, יש לנו אחלה אופציה עבורכם - הצטרפו לתנועת נוער. במידה ואתם לא בגיל (או בתרגיל), אופציה טובה נוספת היא לסגור דיל בכפר נופש. החוויה העוטפת של בין בית מלון לבין טיול קבוצתי, שבמהלכה תזכו להיות מוקפים באנשים, אטרקציות, שיעורים והדרכות, ובגדול באופציות בלתי נגמרות להצטרף לדבר שגדול מכם, עשויה להוות את החופשה המושלמת עבורכם.

צימר – אחרון ובאמת חביב

אח, כמה טוב שבאתם הביתה. האופציה האולטימטיבית עבור פרטיות, שלווה ופסטורליה היא כנראה הקונספט המנצח בדמות צימר – בקתה יפה, במקום יפה, עם האנשים האהובים עליכם. גם כאן, תוכלו לבחור את הצימר המושלם עבורכם ע"פ העיצוב, השירותים השונים (ג'קוזי, בריכה, טלוויזיה ועוד) וכמובן המיקום והנוף זאליו תתעוררו כל בוקר.
 
אתר צימר מזמין אתכם להביט ולחקור את האופציות השונות, וישמח לסייע לכם בבחירת המתחם הנכון והמדויק ביותר עבור החופשה המושלמת והייחודית שלכם. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות