x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

צימרים לחובבי היין

צוות צימר, עדכון אחרון: 12/10/2022

צימרים לחובבי היין

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם אתם אוהבים טיולים בחיק הטבע, יין משובח וצימרים מפנקים, במרחק נסיעה קצר תוכלו לשלב בין כל האהבות שלכם. אספנו עבורכם רשימה של צימרים השוכנים בסמוך ליקבים ומציעים סיורי טעימות ואת כל הפינוקים של חופשה רומנטית בצימר.
 
  
אחוזת מיכאל – מושב דלתון
  
צימר מפואר ומעוצב במושב דלתון שבגליל העליון, שבו, בנוסף לנוף המשגע והאווירה הפסטורלי, יש גם יקב בוטיק משפחתי. יינות דלתון מופקים מענבי הכרם שבקרבת המושב. בציר הענבים נעשה לקראת החודשים החמים יותר, יולי–אוגוסט, וזאת גם התקופה המומלצת ליהנות גם ממזג האוויר הגלילי וגם משלל היינות הערבים לחיך, ארוחות קלות ומוזיקה נעימה.
 
  
שלווה על ההר קיבוץ יראון

 
אירוח כפרי בקיבוץ יראון שבגליל המציע ניחוח של טבע, אוויר נעים של הרי הגליל והרבה שלווה ורוגע. הצימר ממוקם במרחק נסיעה של עד 20 דקות מכל אתרי הבילוי בגליל.
 
הקיבוץ מציע סיורים מדי שעה ליקב הרי הגליל, והמבקרים יוכלו לבקר במרכז המבקרים ובאולם הייצור, לטעום יין וכמובן לצפות בנוף הגלילי. היקב הוקם בשנת 2000, פרי יצירה משותפת של יקבי רמת הגולן וקיבוץ יראון.  ינות היקב זוכים להכרה בינלאומית ומשתתפים בתחרויות יוקרתיות.

  

קסם האלה – מושב ישעיהו 
  
הצימר המפנק והרומנטי שבמושב ישעיהו נמצא בעמק האלה למרגלות שמורות טבע, אתרים ארכיאולוגיים, כרמים ופריחות משגעות. האביב כבר כאן, וזאת בדיוק התקופה שבה כדאי להגיע לאזור וליהנות מהפריחה המגוונת באזור.
 
בקרבת הצימר יש מגוון רחב של יקבים שבהם תוכלו לסייר ולטעום יינות, בהם יקבי בוטיק משפחתיים ושמות מוכרים יותר כמו יקב טפרברג שבמושב צרעה, יקב עמק האלה הוותיק ועוד.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות