x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

פסטיבל "מקודשת" 2019 בירושלים – המדריך המלא

צוות צימר, עדכון אחרון: 20/8/2019

פסטיבל

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

פסטיבל "מקודשת" הוא פסטיבל מוזיקה, אומנות ותרבות המתקיים מידי שנה בירושלים, העיר הקדושה עבור בני דתות שונות: נוצרים, יהודים, מוסלמים (וגם כל מי שיודע להעריך היסטוריה עתיקה ותרבות מגוונת).
 

פסטיבל "מקודשת" שואף לתת השראה למציאות אחרת, המאפשרת אחדות וחגיגת הקדושה שנמצאת בכולנו. בפסטיבל תוכלו למצוא הכל מהכל: אנשים יפים, מוזיקה משובחת, אמנות מרגשת (כולל וידאו-ארט מרהיב, המוקרן על קירות מגדל דוד), צ'אי שופ ואווירה של תקווה וחלומות לעתיד טוב יותר.
 

שכנענו אתכם שזה אירוע שחבל לפספס?
אז אם החלטתם כבר לנסוע לירושלים ליהנות מהפסטיבל, הנה הטיפים שלנו לפסטיבל "מקודשת" לשנת 2019:
 

לאיזה אירועים בפסטיבל ללכת?

 

  • אורקסטרה באובאב – ההרכב המיתולוגי והחשוב ביותר במערב אפריקה, אורקסטה באובאב מסנגל, מגיע להופעה ראשונה וחד פעמית בישראל. ההרכב פורץ הדרך היה חלוץ המיזוג של מקצבים מאמריקה הלטינית עם מוזיקה אפריקנית שורשית. זו אחת ההופעות המדוברות בפסטיבל, ויש האומרים שהיא תהיה ההופעה הכי חמה השנה בפסטיבל.
     
     
  • ליל השוטטות – אם אתם יכולים להגיע רק לאירוע אחד של הפסטיבל, הגיעו לליל שוטטות - לילה שלם של מופעי ריקוד, הופעות, ג'אמים ואווירה קסומה במגדל דוד. האירוע הזה הוא כמו כל האירועים של הפסטיבל בתמצית מתוקה של לילה אחד רווי מופעים. מומלץ מאד!

 
 איפה לאכול בירושלים?

 

  • סושי-יה (יוסף טרומפלדור 1) – לא, זו לא רשת הסושי שאתם מכירים מכל הארץ בכל פינה. זו סושייה ותיקה והרבה יותר איכותית. המסעדה הזו היא פנינה ירושלמית, פינה אהובה על ירושלמים ומביני עניין, ובדרך כלל נדרש זמן המתנה מסוים כדי להשיג שולחן.  
     
     
  • מאפיית מרציפן (אגריפס 44) – מי שלא מכיר את מאפית מרציפן בשוק מחנה יהודה עוד לא אכל רוגלעך בחיים שלו. הרוגלעך הקטנים והאפויים-למחצה של המאפיה ממלאים את הרחוב בריח שוקולד מטריף. היזהרו – זו חוויה ממכרת.

 

איפה לישון באזור ירושלים?

 

  • צליל פעמון, אירוח בעין כרם – עין כרם היא פינה קטנה של טבע קסום ליד עיר הבירה. לינה במקום תעניק לכם חוויה מעולם אחר: תוכלו לטייל בפסטורליות של יער עין כרם ולהתעורר עם ציוץ ציפורים וצלצול הפעמונים של הכנסייה. תענוג.
     
     
  • בקתות נוף מאיר – במרומי הרי יהודה, 10 דקות ממרכז ירושלים, שוכנת לה בקתת עץ עם נוף מרהיב למישור החוף. דרך שקטה ומיוחדת לסיים אירוע כל כך מרגש ומרחיב לב.
     
     
     

 

להמלצות נוספות לצימרים בירושלים>>

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות