x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

אטרקציות חינמיות לילדים בחופש הגדול

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

אטרקציות חינמיות לילדים בחופש הגדול

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

החופש הגדול כמעט והגיע לסיומו. לאחר כחודש וחצי של חופש בהם אנו בטוחים שאתם, ההורים, העברתם לילדים את החופש בכמה שיותר כיף, פעילויות, חופשות והנאות. הקייטנות הסתיימו להן והילדים תמיד רעבים לעוד ועוד אטרקציות ובילויים. אז לאחר בזבוז כסף רב (ואנו בטוחים בזה), הגיע הזמן שבחלק האחרון של החופש הגדול תשמרו קצת על הכסף שלכם. לכן אספנו בשבילכם מגוון אטרקציות לילדים בחינם. מקסימום הנאה במינימום כסף J

נמל תל אביב
מופע המזרקות החדש בנמל תל אביב "TLV WATER SHOW" פתוח חינם למבקרים. זהו מופע סילוני מים בגובה של עשרות מטרים המשולב עם אורות צבעוניים, מוזיקה מיוחדת וסרטוני מולטימדיה שיוקרנו על מסכי מים ענקיים. בנוסף, מתקיימות בנמל פעילויות נוספות כמו הקרנת סרטי ילדים על מסך ענק, משחקי ילדות ועוד.

'חמבגן' חיפה
אם אתם גרים בחיפה או מטיילים באזור, עיריית חיפה תכננה עבורכם פיתרון יצירתי להעסקת הילדים. במשך כל ימי החופש הגדול בין השעות 17:00-19:00 תעבור ניידת 'חמבגן', כל יום בגן ציבורי אחר ותערוך פעילויות חינמיות לילדים כמו פינות חי, קוסמים וליצנים, פעילויות אמנות ואיכות הסביבה, תחנות הפעלה ועוד.

'הופ' בקניון רמת אביב
ערוץ 'הופ' מגיע לקניון רמת אביב במהלך כל חודש אוגוסט ומכין עבור הילדים מגוון הצגות חינמיות מהערוץ, פעילויות שונות, סדנאות יצירה ומשחקים. בנוסף, בכל שבוע יתמקדו בדמות אחרת מהערוץ המוכרת לילדים כמו טבע ותום, רוזי, סמי הכבאי ותותית, והפעילויות השונות יהיו בהתאם לדמות שנבחרה.

נמל קיסריה
כמיטב המסורת של הנמל, גם השנה ישנן מגוון פעילויות חינמיות לכל המשפחה החל מהקרנות סרטים, ערבי מוזיקה, הופעות, גלריות ועוד. בנוסף, קיים מתחם חצר היוצרים השוכן בין שרידי העתיקות של נמל קיסריה ומציע דוכני אומנות שונים, גלריות, ופרק ארכיאולוגי. (הכניסה לנמל עצמו בחינם לאחר השעה 18:00).

מוזיאון 'אגד' חולון
מוזיאון הרכב ההסטורי של 'אגד' מציג מעל ל-60 סוגים שונים של כלי תחבורה ציבוריים ופרטיים אשר שירתו את המדינה משנת 1930 ועד היום. לחלק מהאוטובוסים ניתן אף להיכנס ולראותם מבפנים. המוזיאון הוקם בשנת 1991 וניתן למצוא בו גם רכבי סוסיתא ופולקסווגן עתיקים ואפילו שרידי אוטובוס שנחטף בשנת 1978 ופוצץ.


אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות