x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
צימר טוב באהבה
תל תאומים

איך להעסיק את הילדים בזמן חופשה בצימר?

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

איך להעסיק את הילדים בזמן חופשה בצימר?

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חסכתם, תכננתם, קבעתם, הזמנתם צימר בצפון, המתנתם, ארזתם, יצאתם לדרך ועכשיו כל מה שאתם רוצים זה לבלות חופשה משפחתית כהלכתה, עם מינימום ריבים וכאבי ראש ומקסימום הנאה ואהבה. העניין הוא שהילדים האהובים ממהרים להשתעמם, תוך מעט מאוד זמן החופשה שכל כך חיכיתם לה יכולה להפוך לסיוט וכל מה שתרצו זה שתסתיים וכמה שיותר מהר. אי לכך, קבלו בבקשה את חמשת הטיפים שיסייעו לכם להעסיק את הילדים בזמן חופשה בצימר שקיבצנו במיוחד עבורכם.

טיפ מספר 1 – לצייר את החופשה

הכריזו עם הגעתכם לצימר, על תחרות ציור החופשה הטוב ביותר. במסגרת התחרות על הילדים לצייר את קורות המשפחה, החל מהיציאה מהבית ועד לחזרה אחרי החופשה המהנה (חשוב כמובן לא לשכוח להצטייד במספיק דפים וצבעים לפני היציאה מהבית). הסבירו לילדים שעליהם לצייר כל חלק וחלק מהחופשה, לנסות לצייר את כל הפרטים הקטנים והגדולים בצימר, באטרקציות שבהן תבקרו ועוד. באופן הזה תבטיחו שיהיו מרוכזים מאוד במהלך החופשה ושישקיעו זמן רב בציור.

טיפ מספר 2 – לא לשכוח לארוז צעצועים ומשחקים לפני היציאה מהבית

גם אם אתם מעוניינים שבזמן החופשה בצימר הניתוק מהיומיום יהיה מושלם, קחו בחשבון שדווקא משחק מוכר ואהוב הוא מה שיכול לסגור לכם את הפינה בכל מה שקשור לשקט ולשלווה. אי לכך, הקפידו לארוז לפני היציאה מהבית משחקים שמרגיעים את הילדים ושיכולים להעסיק אותם במשך שעות.

טיפ מספר 3 – קנו להם אוזניות

רוב הסיכויים שאחרי שתתנסו ברעיון הבא, כל שתוכלו לתהות לעצמכם, זה כיצד לא חשבתם על זה קודם. לקראת החופשה בצימר, רכשו לכל ילד זוג אוזניות משלו ותנו להם פשוט לצלול לעולם הצלילים. כמובן שמומלץ להגביל את משך הניתוק, אבל מדי פעם בפעם, אין כל רע בכך שכל אחד יתנתק קצת מהעולם, למען הרוגע והשקט.

טיפ מספר 4 – אמת או שקר

כל אחד מבני המשפחה צריך לומר שני משפטים המכילים פרט פיקנטי או מעניין, כשאחד מהם הוא אמת לאמיתה והשני שקרי לחלוטין. בני המשפחה הנופשים צריכים לנחש איזה מהמשפטים נכון ואיזה מומצא לחלוטין.  

טיפ מספר 5 – סיפור בהמשכים

הפעילות הזו יכולה להתחיל כבר בדרך לחופשה בצימר, כלומר במהלך הנסיעה. הפעילות כוללת למעשה פיתוח סיפור על ידי כל הנופשים כולם. את הסיפור יכול להתחיל למשל האבא, שיספר על משפחה שנוסעת לחופשה. לאחר מכן אחד הילדים יצטרך להמשיך את העלילה, כשהמטרה היא ליצור סיפור מעניין שבו המשפחה עוברת הרבה הרפתקאות במהלך הדרך. בכל פעם שהילדים מתחילים להתלהב מדי, להשתולל ולהרעיש, מודיעים להם בצורה שלא משתמעת לשתי פנים, שהסיפור לא ימשיך להתקדם אם לא ישתרר שקט באופן מידי. מדובר בפעילות מהנה שגם מפתחת את הדמיון ואת היצירתיות וגם תורמת לגיבוש המשפחתי.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות