x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

אטרקציות חינמיות לבילוי עם הילדים בחופש הגדול

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

אטרקציות חינמיות לבילוי עם הילדים בחופש הגדול

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם אתם הורים לילדים אתם בטח יודעים כמה קשה למצוא פעילויות מעניינות, מהנות וחדשות בחופש הגדול. אבל אם אתם הורים ליותר מילד אחד, אתם בטח מתמודדים עם אתגר נוסף – המחיר של האטרקציות. השאיפה של כולנו היא לסיים את החופש הגדול מבלי לשבור קופות חיסכון ועדיין לעמוד בסטנדרטים של הילדים שלנו. יצאנו לבדוק וחזרנו עם אטרקציות חינמיות לבילוי עם הילדים בחופש הגדול.

הצגות ילדים בנמל תל אביב

ללכת לטייל בנמל תל אביב זה תמיד כיף, אבל בחופש הגדול הזה זה אפילו כיף יותר. בין המופעים שיוצגו במתחם הטריבונה בנמל בתאריכים 3.7-21.8.18 , הילדים שלכם יוכלו לצפות בהצגות כמו "ספר הג'ונגל", "הביצה שהתחפשה", "סוד המעיין הנעלם", "דלת הקסמים" עם רוני דואני ועוד. מומלץ לעקוב אחרי מועדי ההצגות וליהנות מהאווירה הקסומה בנמל.

הופעה של עומר אדם בעכו

אם אתם נמנים בין האנשים שניסו לרכוש כרטיסים להופעות השונות של עומר אדם ללא הצלחה, תשמחו לשמוע שעיריית עכו מארחת את הזמר המבוקש, יחד עם סטטיק ובן-אל תבורי ונסרין קדרי, למופע חינמי לחלוטין שיתקיים ברחבת העירייה. פתחו יומנים – 28.8.18 בשעה 20:00, שלא תפספסו גם הפעם. אם עכו נשמעת לכם רחוקה מדי, הזמינו לילה באחד הצימרים בעכו והאזור ותוכלו ליהנות גם מיום כיף בים למחרת.

פארק מים בחוצות המפרץ

למשך חמישה ימים בסוף אוגוסט (20-24.8.18), מתחם ה-outlet בחוצות המפרץ יתחפש לפארק מים אקסטרים. בין המתקנים שמתאימים לילדים, נוער ומבוגרים, תמצאו מגלשות מים, בריכה עם סירות פדלים, מתנפחים וגם את מבוך מלחמת המים המשרתע על פני 120 מטר. הפארק נפתח בדיוק כשהקייטנות מסיימות את פעילותן ונועד לתת מענה להורים שמחפשים איך להעסיק את הילדים בימים האחרונים של החופש.

פיקניק בפארק קנדה

לא תמיד חייבים לחפש אחרי פעילויות גדולות והמוניות. לפעמים גם ישיבה בחיק הטבע עם המשפחה יכולה לעשות את העבודה, והכי חשוב – גם זה בחינם. פארק קנדה שנמצא צפונית לכביש 1 הוא פתרון מצוין למי שמבקש לערוך פיקניק משפחתי. במקום תוכלו לבקר בבאר איוב, במבצר הצלבני, בגבעת המצפור ובעמק המעיינות, לפרוש מחצלת גדולה, להביא סל פיקניק עם כל מה שהילדים אוהבים ופשוט ליהנות מהטבע ומהביחד.

בילוי משפחתי בים – חוף אכדיה, הרצליה

לאורך כל מישור החוף תוכלו למצוא חופים שהכניסה אליהם חופשית ואינה כרוכה בתשלום, אך אחד המומלצים שבהם הוא חוף אכדיה בהרצליה. החוף מסודר ונקי, הגישה אליו מאוד נוחה (הגעתם פעם לחוף ים במעלית?) ולמרות היותו חינמי, יש בו שירותי הצלה, מגרשי כדור עף, טיילת, עם מסעדות, מזנון, שירותים ומקלחת. כדי ליהנות מכל הכיף הזה יותר מיום אחד, אתם יכולים להזמין לילה או שניים בצימר ליד הרצליה ולהפוך את הבילוי לחופשה של ממש.   
 
מחפשים מבצעים משתלמים? הקליקו למידע על צימרים פנויים בחופש הגדול >>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות