x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

הטרנד הטבעוני: חופשה בצימרים באמירים

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

הטרנד הטבעוני: חופשה בצימרים באמירים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם צפיתם בטלוויזיה או קראתם עיתון בחודשים האחרונים בטח נחשפתם למגמת הצמחונות/טבעונות שתופסת תאוצה יותר ויותר, במיוחד לאחר הזכייה הגדולה של הלוחמת הטבעונית בתכנית האח הגדול.
 
בין אם אתם טבעוניים או לא, כדאי לכם לנסות את החוויה הטבעונית של לינה בצימרים באמירים.
 
מושב אמירים שבגליל מהווה כפר נופש לצמחונים וטבעונים וכל כולו על טהרת המטבח שאינו כולל מוצרים מן החי, וגישה טבעית לחיים באופן כללי. תושבי המקום הנחמדים מציעים אירוח כפרי גלילי הכולל בקתות עץ, ג'קוזי מפנק, מרפסות דק והרבה אוכל נהדר. בנוסף לכל זה, המקום מציע סדנאות לנפש בריאה יותר שמאוד מומלץ לחוות. בקיצור, תגיעו עם ראש פתוח.
 
את החופשה שלכם באמירים תוכלו לבלות בצימרים או בווילות מפוארות, בהתאם למה שאתם מעדיפים. אם תרצו אירוח מפנק ביותר בוילה עם חצר גדולה, מדשאות, בוסתן פירות אורגני וערסלים, אז אירוח שוויץ הוא המקום המושלם עבור כל המשפחה.
 
לחופשה זוגית ורומנטית, בחרו באהבה בבקתה של פעם, שרק על פי השם אתם בטח מנחשים שהמקום מלא ברומנטיקה, כפריות ורוגע. פה תוכלו ליהנות מטיול רגלי למצפי הנוף הנהדרים של הצפון, גן פסלים מרשים וגלריות. בנוסף, תוכלו לרכוש שמן זית תוצרת בעלי הצימר.
 
לאירוח מפנק בבקתות עץ קלאסיות לכו על בקתות האירוח המפנקות של דליה בנוף באמירים ספא ותיהנו מכל הטוב שיש לצימרים להציע בנוסף לאינטרנט חופשי, טלוויזיה בלווין וטיפולי ספא שירגיעו את הגוף והנפש.
 
צימרים באמירים יעניקו לאורחים המגיעים חוויה שונה ומיוחדת שמתאימה לבעלי ראש פתוח שרוצים ומסוקרנים לנסות דברים חדשים. כדאי לפחות פעם אחת בחיים ליהנות מהאירוח המפנק של המושב הטבעוני ולהצטרף לטרנד שסוחף את העולם, גם אם רק לכמה ימים.
 
בואו לקבל חוויה עם ערך מוסף שלבטח לא תשכחו הרבה זמן. תיהנו!

 
אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות