x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

צימרים לחתן וכלה – 5 המלצות לצימרים לחתונה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים לחתן וכלה – 5 המלצות לצימרים לחתונה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מתחתנים? מזל טוב! אין ספק שימי החתונה הם ימים מרגשים ועמוסים, שמגיעים לאחר תקופה ארוכה של תכנונים והכנות רבות. אז שניה לפני שאתם הופכים לחתן וכלה נרגשים, מה יותר מתאים מג'קוזי פרטי, טבילה בבריכה או ארוחת בוקר זוגית רק לשניכם? אל תפספסו את ההמלצות שלנו לצימרים לחתונה -
 

האחוזה בלב העתיקה – צפת

מחפשים צימר לחתן וכלה בצפון? "האחוזה בלב העתיקה" ממוקמת ברובע היהודי בצפת העתיקה, במבנה אבן מהמאה ה – 14. האחוזה שוחזרה בקפידה על מנת לשמור על מראה ייחודי, שייראה מצוין בצילומי החתונה. באחוזה 5 סוויטות מעוצבות המתאימות לאירוח זוגות, והמון פינוקים שתוכלו להזמין לכם מראש, לפני או אחרי האירוע שלכם, כמו ארוחת בוקר עשירה שתגיע לחדרכם, טיפולי גוף, עיסויים ועוד.

הצימרים של נוף שדות -  מושב נחם
אם החלטתם להתחתן בעיר הקודש או בקרבתה, כדאי לכם להציץ על הצימרים של נוף שדות במושב נחם שליד ירושלים. במתחם 3 יחידות פרטיות ומפנקות, עם בריכה צמודה, ג'קוזי זוגי וכל מה שצריך בשביל להירגע ולנוח לאחר היום המרגש. המושב מוקף שדות ירוקים, שבילי אופניים ופינות חמד בטבע – המקום המושלם לצאת אליו לצילומים, או סתם לנשום קצת ירוק לפני שאתם הופכים לנשואים טריים.   

סוויטה רומנטית על החוף - הרצליה פיתוח
חיים ונושמים את קצב העיר? אם החתונה שלכם היא אירוע קליל וזורם לא רחוק מהבית, ההמלצה הזו היא בשבילכם - מלון מפואר על חוף הים בהרצליה, עם סוויטות פרטיות ומעוצבות שישדרגו כל חתונה אורבנית.
במלון עצמו תוכלו להירגע בספא, ולהספיק עוד שיזוף אחרון על חוף הים  לפני לבישת השמלה והחליפה.

אי שם – מתחם צימרים בערבה
זה כבר לא מפתיע שזוגות רבים בוחרים לנטוש את הרעיון המסורתי של אולם האירועים, ולנצל את היופי והעוצמה שבחתונה על רקע המדבר. כל מה שחסר הוא המקום הנכון להשלמת החוויה המדברית – "אי  שם צימרים בערבה" הוא מתחם אירוח במושב צופר בערבה הדרומית . במקום בקתת עץ רומנטית ונעימה, הכוללת ג'קוזי וחדר סאונה פרטי בצמוד אליה. במתחם בקתות נוספות המתאימות למשפחות, אם ההורים, החברים והקרובים יעדיפו להחליף את הנסיעה הביתה בלילה מפנק בצימר.

אז כבר מצאתם את הצימר לחתונה שלכם? להמלצות נוספות בדקו עוד צימרים לזוגות או צימרים רומנטיים. מזל טוב!
 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות