x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

5 צימרים בצפון למשפחות בחופש סוכות

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

5 צימרים בצפון למשפחות בחופש סוכות

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

סוכות הגיע, ואיתו החופשה המשפחתית! אז לאן ניסע השנה? בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם
המלצות לצימרים בצפון 
המתאימים למשפחות וגם לקבוצות -

קיבוץ יחיעם – נופש פעיל להורים ולילדים
קיבוץ יחיעם נמצא כ- 20 דקות נסיעה מהעיר נהריה שבגליל המערבי. באזור שפע של מסלולי טיול בטבע, וכמובן אתר מבצר יחיעם. הצימרים של "טבע ביחיעם" כוללים חדרי אירוח בסגנון צלבני, המותאמים למשפחות וקבוצות גדולות. בקיבוץ תוכלו ליהנות מכניסה לבריכה ונופש פעיל לקבוצות. מה בתכנית? - פעילות אתגרית תחרותית הכוללת טיולי ג'יפים, סיורים מודרכים, שייט בסירות טורנדו ועוד. אם תרצו לבדוק מה עוד יש לאזור להציע, תכננו קפיצה לחוף אכזיב או בצת, ביקור בראש הנקרא או בטיילת בנהריה.

להיות קרובים לכל המסלולים – אירוח בקיבוץ אורטל
מתחם האירוח "הנוף הצפוני" ממוקם בלב רמת הגולן, בקיבוץ אורטל, וכולל בקתות עץ וחדרי אירוח משפחתיים, הנטועים בתוך חורשת אלונים ירוקה, לאירוח ובילוי באווירה כפרית למשפחות ולקבוצות. בקיבוץ אורטל תהיו במרחק נסיעה קצרה מכל המסלולים המומלצים בצפון – נחל יהודייה, זוויתן, ג'ילבון, בניאס ועוד.  אם תהיו עייפים מההליכה, תוכלו להתרענן בטבילה צוננת בבריכה, או לפנק את עצמכם במגוון טיפולי עיסוי וספא המוצעים לאורחים.

'אצלנו בחצר' במושב צוריאל
אם מתחשק לכם לגוון את יעד החופשה כדאי לכם לבקר במושב צוריאל, הממוקם בשמורת הר מירון מול נוף הרי הגליל. הבקתות המשפחתיות של 'אצלנו בחצר' מתאימות למשפחות עם ילדים, לקבוצות ולזוגות. בריכת השחייה פתוחה לכל האורחים, והמרפסת הגדולה תוכל לשמש אתכם להתכנסות משפחתית ואפילו לארוחת חג משותפת. ומה עם קצת הליכה בטבע? שמורת הר מירון ירוקה במהלך כל עונות השנה, ומציעה מגוון מסלולי טיול בקרבת הבקתות.

אירוח כפרי וחווייתי בקיבוץ ניר דוד
איך נשמעת לכם ארוחת בוקר כפרית על שפת הנחל? בקיבוץ ניר דוד מציעים לכם לנפוש בבקתה משפחתית למרגלות הר הגלבוע, וליהנות מהקרבה לנחל בכל ימי החופשה. חוץ מבקתות מסודרות ומאובזרות, מחכות לכם בניר דוד מגוון של פעילויות מהנות: שחייה בבריכה, רחצה בגן השלושה (הסחנה), ביקור בפארק המעיינות הכולל טיול (רגלי או באופניים) בין המעיינות עין שוקק, עין מודע, נחל הקיבוצים ועוד.    

בילוי משפחתי בנוף כנרת
ברגע שתהיו מוקפים בנוף המדהים של הרי הגולן, הגליל, עמק החולה והחרמון- כבר תרגישו שהחופש התחיל! 'המשפחתיות של ענת' מציעה למשפחות ולזוגות דירות מאובזרות ומרווחות, במרחק קצר מראש פינה, נהר הירדן וימת הכנרת. באזור הכנרת שפע של אופציות לבילוי - מסעדות,  ספורט ימי, שייט, דייג ועוד.

החג כבר הגיע ועוד לא החלטתם? חפשו עוד המלצות לצימרים בצפון או צימרים לקבוצות.
שיהיה לנו חג סוכות שמח!

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות