x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

הצעות לחופשה קטנה ומטריפה במלון בוטיק

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

הצעות לחופשה קטנה ומטריפה במלון בוטיק

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מלון בוטיק, שילוב של המיטב בכל העולמות: המקצועיות, הפאר והשירות של מלון חמישה כוכבים, בצירוף המימדים האינטימיים, היחס וההקפדה על הפרטים הקטנים שבצימר. מלונות בוטיק הופכים להיות אופציית אירוח פופולארית יותר ויותר ברחבי העולם, בייחוד במרכזים עירונים. ברחבי הארץ ניתן למצוא מגוון מלונות בוטיק מטופחים ויוקרתיים, בכמה מן האיזורים היפים ביותר של ישראל.

1.      מלון שינקין – תל אביב

תל אביב, עיר החוף ובירת הבילויים של ישראל, עשירה במלונות בוטיק. האטרקטיביות של מלון קטן ברמה גבוהה הממוקם בלב העיר ובמרחק הליכה מכל האתרים המרכזיים, גורם לכך שמלונות בוטיק צצים בפטריות אחרי הגשם בתל אביב, ואחד המובחרים שבהם הוא מלון שינקין. החדרים המפוארים והמרווחים, המאובזרים במיטב החידושים הטכנולוגיים, מציעים חדר אמבטיה מפנק, ג'קוזי, מיני בר, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין ואינטרנט אלחוטי. במלון גם טרסת גג מעוצבת ויפיפה, ספא, גינה קטנה ומטופחת ולובי מעוצב עם פינת ישיבה. ארוחת הבוקר מוגשת בבית הקפה השכונתי, צעדים ספורים מהמלון. המלון ממוקם במרחק דקות הליכה מחוף הים, שדרות רוטשליד, ומכל אתרי הבילוי המרכזיים. אז אם בא לכם חופשה קרוב לבית, אבל רחוק... זהו המלון בשבילכם.

2.      מלון ארנה

מלון בוטיק ייחודי מול חוף הים של נהריה, ממוקם במרחק של שתי דקות הליכה משפת הים, מהטיילת וממרכז העיר, באחד מהאיזורים היוקרתייים והשקטים של נהריה. מלון שטרקמן ארנה צבר לאורך השנים מוניטין כאחד המלונות הטובים והידידותיים ביותר לאורך חופה הצפוני של ישראל. מלון ארנה מעוצב בהקפדה ובאופן אורבני ומודרני, שקט להפליא, נקי ונעים.  ארוחת הבוקר נהדרת, ומכילה מאפים טריים, פירות וירקות העונה. צוות המלון ישמח להמליץ לכם על מקומות לטיולים ואטרקציות תיירותיות שונות באיזור, כגון: חוף הים באכזיב, ראש הנקרה, מצודת יחיעם, אגם מונפורט, העיר העתיקה של עכו ועוד ועוד. אחד ממלונות הבוטיק המומלצים של הצפון.

3.      מלון בוטיק בית מימון

במישור החוף, מול הים, על הצלע המערבית של זכרון יעקב הציורית, שוכן מלון בית מימון. המלון הוא מלון בוטיק בסגנון אירופאי, ובניהול משפחתי עם הקפדה על כל הפרטים הקטנים. ממרפסת המלון ומהחדרים השונים תוכלו להשקיף על נוף עוצר נשימה של ים כחול, בריכות דגים תכולות, מטעי בננות, כרמים ושדות חרושים. במלון מרפסת שיזוף, סוכת גפנים, בריכת שחייה, ג'קוזי ומסעדה משובחת. מרכז העיר העתיק של זכרון יעקב, השוקק מסעדות, חנויות ומקומות בילוי, נמצא במרחק 10 דקות הליכה.

לסיכום, אין כמו חופשה במלון בוטיק כדי לשדרג עוד קצת את חוויית הנופש. מלון בוטיק, כשמו כן הוא, קטן ויוקרתי יותר ממלון רגיל, ומבטיח הקפדה על איכות ללא פשרות. ממש כמו בבוטיק יין או בוטיק גבינות, גם בשוק המלונות לא תמיד הגדול יותר הוא הטוב יותר... לפעמים מלון קטן יכול לעשות את כל ההבדל: בין חופשה מוצלחת, לבין חופשה בלתי נשכחת באמת.

 

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשי של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תדרגו אותנו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות