x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

ככה תשלבו נופש בצימר עם מסע בשביל ישראל

צוות צימר, עדכון אחרון: 10/4/2016

ככה תשלבו נופש בצימר עם מסע בשביל ישראל

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

יש מדינות בעולם בהן ההתלבטות גדולה יותר לגבי האם כדאי יותר לנפוש או שעדיף לטייל. למשל לגבי תאילנד ישנה התלבטות כזאת. מדוע שלא לעשות טיול הכולל גם נופש וגם מסע? אם יש לכם מספיק זמן, תוכלו לשלב את שני הדברים ולכן כדאי לתכנן טיול שאינו קצר יותר משבועיים. אין לכם את הזמן או התקציב לטייל כרגע מסביב לעולם, אבל אתם רוצים לשלב נופש ומסע בארץ? הגיע הזמן לצאת למסע על שביל ישראל.

שביל המושך אליו תיירים מכל העולם

השביל הוא אחד המיוחדים בעולם לא רק מכיוון שהוא מאפשר לחצות מדינה שלמה (מסע של 1000 ק"מ) בחודשיים, אלא כי סוגי הנוף שלו מאוד מגוונים. הוא כולל טבע ירוק בצפון, אגמים ונחלים. במרכז ים, ובדרום -  מדבר. מטיילים ותיירים רבים לנים בשטח באוהלים. זאת האופציה הפשוטה והחסכונית יותר. אחרים בוחרים ליצור קשר עם מלאכי שביל ישראל על מנת ללון אצלם. המלאכים דרך אגב, עושים זאת בהתנדבות מלאה. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לנוח בסופי השבוע במקום איכותי במקום לצעוד, תמצאו אין ספור צימרים.

אז איזה צימר כדאי לבחור לסוף השבוע?

·          צימר עם ג'קוזי – מכיוון שהמסע על שביל ישראל כולל הליכה מאומצת, מומלץ לבחור צימר עם ג'קוזי כדי שתוכלו לתת לגוף לנוח כמו שצריך.

.

·         סופשבוע שקט או חגיגה -  נופש בסופשבוע יכול לכלול מנוחה ושקט לגמרי אך גם חגיגה לתוך הלילה. לכן חשוב למצוא מקום שמאפשר לחגוג אם זה מה שאתם מעדיפים או מקום שקט אם אתם רוצים להירגע. זה באמת לא נעים להיות הגורם המפריע, או להפך  לסבול מרעש של אחרים.

 

·         בריכה -  מלבד ג'קוזי, דרך מומלצת נוספת למנוחה והתרעננות היא בריכה. בחלק ממתחמי הצימרים בצפון למשל ישנה בריכה. באחרים ניתן לקבל כניסה חינם לבריכה של הישוב בו הם נמצאים או של ישוב שכן.

 

מסע ללא מאמץ

 

כדי שלא תתאמצו יתר על המידה במהלך המסע -  כדאי לתכנן אותו בצורה נכונה או להיעזר בשירותים הניתנים למטיילי השביל כמו מלאכי השביל ואחרים. יחד עם זאת, לכמות הציוד והאוכל שאתם לוקחים אתכם ישנו משקל – תרתי משמע.

 

·         כמות נכונה – אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי קופסאות שימורים. תכננו את המשקל נכון כולל קניות במהלך הטיול בצפון. כאשר מדובר במסע בחלק הדרומי של השביל, בכל מקרה ישנו צורך להטמין מים ומזון מבעוד מועד. מצד אחד מדובר בכאב ראש, מצד שני כך תצטרכו לסחוב פחות משקל.

 

·         שירות לוגיסטי - אנשים אשר יוצאים לטראקים בדרום אמריקה מזמינים נותן שירות אשר סוחב בעבורם את התרמילים. זה מאפשר להם ליהנות מההליכה במקום להיות הסבלים של עצמם. אפשר להגיע לאותה מטרה בדיוק גם כאשר מטיילים על שביל חוצה ישראל. איך עושים זאת, מחפשים חברה אשר מספקת שירות לוגיסטי של העברת התיקים מחניון לילה אחד לשני.

 

 

באדיבות:  http://walkaboutlove.org.il/he/

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות