x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

אטרקציות, טיולים ובילויים מומלצים לכל המשפחה – אתר צימר

צוות צימר, עדכון אחרון: 31/8/2021

אטרקציות, טיולים ובילויים מומלצים לכל המשפחה – אתר צימר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אטרקציות לכל המשפחה

במזג אוויר נוח ונעים, זה הזמן לקחת את כל המשפחה לטייל, ליצור חוויות בלתי נשכחות וגיבוש משפחתי. ברחבי הארץ ישנן אטרקציות רבות ומגוונות המציעות בילויים לכל המשפחה, לפניכם כמה אטרקציות מובחרות.

1.      מיני גולף הרצליה

משחק המיני גולף הוא משחק ספורטיבי המתאים לכל המשפחה ולכל גיל, הוא פשוט ואינו מצריך ניסיון וידע קודם. המיני גולף בהרצליה זהו מקום נפלא המספק רגע של נחת לכל המשפחה. הוא מציע 18 מסלולי גולף ברמות קושי שונות ובנוסף, מתחם טרמפולינות ענק, מזנון וג'ימבורי.

2.      קייקי כפר בלום

אתר קייקי כפר בלום הוא הגדול והוותיק ביותר בארץ. הוא מציע מסלול קייקים משפחתי בנהר הירדן באורך של 4 ק"מ הנמשך כשעה וחצי. המסלול מתאים לילדים מגיל חמש ומעלה והקייק יכול להכיל עד שישה אנשים. בנוסף, ישנו הטופ רופ, פארק אתגרי באתר המתאים גם הוא לכל המשפחה. הוא מציע שעתיים אתגריות בטיפוס על חבלים, מתחם ירי של חץ וקשת, קיר טיפוס ואומגה ענקית באורך 90 מטר שבסופה נכנסים ישר למים. ניתן לשלב את שתי האטרקציות יחדיו לחוויה שלמה המלאה באקסטרים.

3.      פארק מיני ישראל

המעבר מירושלים לתל אביב מעולם לא היה מהיר יותר. פארק מיני ישראל ממוקם בלטרון על רקע נופי עמק איילון. הפארק מאפשר הכרות עם ישראל בצורה מעניינת וחוויתית, הוא מציג דגמים של מבנים ונופים מהארץ בקנה מידה של 1:25. בנוסף לפארק, לילדים ישנן אטרקציות נוספות כדוגמת הצגות שכדאי להתעדכן בהן לפני הביקור באתר של מיני ישראל.

4.      ראש הנקרה

מקום קסום הנמצא כ-10 דקות צפונית לנהריה. האטרקציה המרכזית של האתר הן הנקרות כמובן שמרהיבות ביופיין. אורך מסלולן 200 מטרים וניתן לרדת אליהן בעזרת הרכבל התלול והקצר ביותר בעולם. הרכבל בגובה 70 מטר מעל פני הים והנסיעה לכל צד נמשכת כשתי דקות. בנוסף, האתר גם מציע מיצג אור קולי החצוב בסלע המספר את סיפור הנקרות ואופציה להשכרת אופניים או רכבים חשמליים ונסיעה בהם לאורך טיילת החוף.

5.      גני חוגה

פארק מעיינות טבעיים הנמצא בעמק המעיינות, קיבוץ חמדיה. הפארק מציע אגמים טבעיים, בריכת ילדים רדודה, משחקי מים אתגריים, הקרנת סרטים לילדים במזנון, בריכת דיג (בתוספת תשלום), אופציה לקמפינג וללינה באוהלים ממוזגים. 
 

עכשיו כל שנותר הוא רק לבחור את האטרקציה הרצויה ולצאת לדרך. תהנו!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות