x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב

כך תמצאו דילים טובים דרך האינטרנט

צוות צימר, עדכון אחרון: 10/4/2016

כך תמצאו דילים טובים דרך האינטרנט

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בין אם מדובר במציאת דילים לחו"ל, או כרטיסי טיסה זולים לאילת – האינטרנט יכול לעזור לנו במספר דרכים למצוא דיל טוב לחופשה, למשל: אתרי השוואת מחירים, אתרי סוכני נסיעות ואתרי בתי מלון.

1.אתרי השוואת מחירים באינטרנט

אתרים להשוואת מחירים של כרטיסי טיסה או בתי מלון, הם דרך נוחה למציאת דיל טוב. בעת חיפוש אתרים שכאלה השתמשו במילות מפתח ממוקדות וצמצמו במספר המילים. לדוגמה, "השוואת מחירים לחופשה בארץ". על המסך יופיע מספר רב של אתרים שעוסקים בהשוואת מחירים בענף החופשות בארץ.

באתר שכזה תתבקשו למלא פרטים ולבחור, למשל: יעד החופשה, תאריכי החופשה המבוקשים, מספר המבוגרים והילדים, רמת בית המלון (מספר הכוכבים), בית מלון מסוים או כל בתי המלון ביעד, בסיס האירוח (לינה, לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון, פנסיון מלא, הכול כלול).

לאחר שתמלאו את הפרטים, יוצגו בפניכם מספר אפשרויות שעונות על הדרישות שלכם, מהן תוכלו לבחור את זו המתאימה לכם.

2.      אתרי סוכני נסיעות באינטרנט

שלא כמו באתרי השוואת המחירים, שבהם אתם מקלידים תאריכים ויעדים שבהם אתם מעוניינים, באתרי סוכני הנסיעות אתם אמורים לבחור בהצעה ספציפית מבין ההצעות לחופשה שקיימות באתר. בחבילות נופש אלה היעד, התאריכים, בסיס האירוח והמחיר כבר נקבעו מראש.

תוכלו לבחון את מגוון ההצעות ולבחור את זו שמתאימה לצרכים שלכם.

דוגמאות לדילים שכאלה:

(א)   עלות של 828 ₪ לאדם עבור חבילת נופש במלון 5 כוכבים בטבריה. החבילה כוללת לינה וארוחת בוקר למשך 2 לילות בסוף שבוע בחודש נובמבר.

(ב)   עלות של 650 ₪ לאדם לחבילת נופש במלון 5 כוכבים באילת. החבילה כוללת לינה וארוחת בוקר למשך 2 לילות באמצע השבוע בחודש נובמבר.

 

3.אתרי בתי מלון בישראל באינטרנט

כמו שמחפשים כרטיסי טיסה זולים או דילים בחו"ל, כך גם כשמחפשים דיל טוב לבית מלון בארץ. אפשר לפנות לאתר של בית המלון עצמו, לאתר של רשת בתי מלון או לאתרים שמתמקדים בבתי מלון בארץ או באזורים מסוימים כמו "מלונות בצפון".

כדי להקל על מציאת הדיל הטוב ביותר, מומלץ לגלוש באתרים לחיפוש בתי מלון באזור או בכל הארץ. באתר שכזה תתבקשו לציין את העיר שבה אתם מבקשים לנפוש, את התאריכים המבוקשים ואת מספר האורחים. אגב, יש אתרים שבהם תוכלו לקבל מידע גם אם עדיין לא החלטתם על תאריכים מדויקים. בדרך זו תוכלו לקבל רשימה של בתי מלון ביעד החופשה שלכם. כעת, הקליקו על אחד מבתי המלון וכנסו לאתר שלו.

באתר בית המלון תוכלו לבחון את מחירי החדרים במלון. להקליק על הצגת המחיר של סוג החדר שמתאים לכם (למשל, חדר שמיועד לשני מבוגרים וילד לעומת חדר זוגי, או חדר מועדף בגלל שהוא פונה אל הנוף, חדר אקזקיוטיב ועוד).

שימו לב, לפעמים מובטח בונוס למזמינים באינטרנט – יש בתי מלון שלא גובים עמלת הזמנה כשמזמינים חדר באינטרנט ואף מתחייבים לתת ללקוח את המחיר הטוב ביותר. את כל זאת תוכלו לראות באתר בית המלון עצמו.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות