x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב

חופשת יוקרה משפחתית עם וילות נופש לראש השנה

צוות צימר, עדכון אחרון: 10/4/2016

חופשת יוקרה משפחתית עם וילות נופש לראש השנה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

את השנה החדשה תפתחו בצורה בלתי רגילה עם מתחם נופש מפנק, בריכה פרטית וגם מטבח מאובזר בו תוכלו לבשל את ארוחת החג המשפחתית. וילות נופש מציעות פתרון אירוח אותו אפשר יהיה לשלב עם ארוחת חג מסורתית, אטרקציות נופש של קיץ והמון רגעים של כיף עם כל המשפחה. זה הזמן לחפש אחר וילת נופש גדולה מספיק בכדי להכיל את כל בני המשפחה המורחבת ולצאת לקראת חופשת חג שמחה במיוחד. שנה חדשה הנפתחת בבילוי משפחתי סביב הבריכה הפרטי או בילוי בג'קוזי עם בן הזוג תהיה שנה מתוקה במיוחד.

 

מה מציעות וילות נופש לקראת חופשת ראש השנה?

חודשי הסתיו באזור הצפון מביאים עמם מזג אוויר מעט קריר, ייתכן כי כדאי יהיה כבר לחפש אחר וילות המציעות בריכות מחוממות ומתחמים פנימיים עם אמבטיות ג'קוזי גדולות. למטרת אירוח ארוחת החג יש לבחון את אבזור המטבח ולקבל החלטות בהתאם, רוב הוילות מציעות מטבחים המשלבים תנור אפייה, כיריים, מקרר גדול, פינות עבודה ובישול וכלים סטנדרטיים. תהיה לכם אפשרות לבשל בעצמכם את הארוחה, להביא עמכם אוכל מוכן ורק לחמם אותו, להכין ארוחת ברביקיו מפנקת, להזמין שירותי קייטרינג או שף פרטי.

 

וילות נופש מתאימות גם לאירוח באווירה מסורתית דתית. בעלי הוילות שמחים להציע פלטה לשבת ומייחם, בית כנסת תוכלו למצוא כמעט תמיד במרחק הליכה. קיימות וילות מבודדות בהן תוכלו ליהנות מחג שמח, שקט ומשפחתי ללא נוכחות של זרים במתחם. שכירת וילת נופש תהיה פתרון מתאים לאירוח כשר של משפחות המערבות חילוניים ודתיים, תנאי האירוח מתאימים לכולם.

 

אלו וילות מתאימות לאירוח של כמה משפחות?

 

יציאה לחופשה משותפת יחד עם הסבים והסבתות, הדודים ובני הדודים תהיה חוויה נהדרת, אך יש לזכור להציע לכל זוג ולכל משפחה גם פרטיות. את הילדים אפשר יהיה להלין יחדיו בחדרי שינה קבוצתיים המיועדים לילדים ומשלבים מיטות קומות ומזרנים. בעבור תינוקות או פעוטות כדאי לברר מול בעל הוילה קבלת עריסה או לול מתאים. חדרי השינה או הסוויטות הזוגיות ישמשו את הזוגות, לכל זוג יש להקציב חדר שינה נוח בו יוכל ליהנות מזמן איכות שקט. במידת האפשר, כדאי להגיע לסיור מוקדם במקום ולחפש המלצות של נופשים קודמים או סרטוני וידאו.

 

את גודל המתחם יש להתאים למספר האורחים, לא תרצו לשלם יותר בעבור חדרים בהם לא תעשו כל שימוש או לבלות את הנופש בוילה צפופה ורועשת. חפשו אחר וילות נופש המשלבות כמה סוגים של אטרקציות, מרפסות נוף ומגוון פינות ישיבה. וילות הנופש מציעות היום רשימת אטרקציות הכוללת בריכה פרטית, כמה אמבטיות ג'קוזי ספא, שולחן סנוקר, שולחן פוקר, מערכת קולנוע ביתית וגם מערכת קריוקי. חפשו אחר פעילויות בחיק הטבע ומסלולי טיול לכל המשפחה, חבל יהיה לפספס את ההזדמנות לטייל ולשלב את חופשת היוקרה עם אווירה של טבע וכפר. 


צימרים מומלצים לראש השנה
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות