x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

צימרים לציבור הדתי

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים לציבור הדתי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

צימרים לציבור הדתי

ברחבי ישראל, בין מבחר הצימרים העצום והמלהיב, מצפים לכם – שומרי המסורת, הקהל הדתי וכן אלו הנמנים על הציבור החרדי – מבחר צימרים המותאמים לאורח חיים דתי ולכשרות על רמותיה השונות.

צימרים וחדרי אירוח כפרי המיועדים במיוחד לציבור הדתי והחרדי היו לאחרונה לדרך פופולארית לבלות חופשה נעימה בחיק הטבע, הרחק מן ההמון, מהכבישים הסואנים ומהמולת הערים הגדולות. למעשה בשנים האחרונות הפך האירוח לדתיים למנוע הצמיחה של התיירות הישראלית, והוא מושך אליו רבים, בין היתר בשל מגוון אפשרויות האירוח על רמותיהן השונות וטווח המחירים הרחב, שבבסיסו מחירים עממיים המאפשרים חופשה גם עם משפחה ברוכת ילדים ומצוות.

צימרים המיועדים לקהל שומרי המסורת ולדתיים נמצאים בכל מקום: בקיבוצים, במושבים וכמובן בישובים קהילתיים דתיים. לעיתים מדובר בצימרים אשר בעליהם דתיים או שמופעלים על-ידי דתיים, דבר המניח את דעת האורחים גם בכל הנוגע להקפדה על הפעלת העסק בשבת ובימי חג. הצימרים המיועדים לציבור הדתי אינם אחידים בסגנונם ובהיצעם, ואפשר למיין את רמות שמירת הדת והכשרות בהם באופנים שונים. קיים הבדל ניכר בין צימרים המותאמים לציבור הדתי לבין צימרים שומרי שבת. בנוסף, גם כשהצימר מיועד לדתיים יש הבדל אם בהגדרתו זהו צימר למשפחות לדתיים (שיהיה לרוב רחב מידות כדי שיהיה די מקום במצווה), או כזה שפונה לזוגות דתיים צעירים או לזוגות מבוגרים המבקשים לחגוג אירועים פרטיים לשבת של נחת (בכולם מתאפשרת פרטיות מוחלטת ולפעמים הם מצוידים אפילו בבריכת שחייה אינטימית לחלוטין המיועדת לבני הזוג בלבד).

אז איך בוחרים צימר שיתאים לצרכיכם? למעשה כל הצימרים יכולים להתאים לדתיים, אם אין בכוונתכם לסעוד במקום או להשתמש בכלי המטבח שלו, ובאמתחתכם ציוד מטבח ואוכל משלכם. בכל מקרה חשוב לברר עם בעל הצימר או לקרוא במפרט של המקום (באתרי האינטרנט או בברושורים) האם המקום מתאים לדרישותיכם אם לאו. עוד מומלץ לברר מראש האם ההצהרה על היות הצימר מתאים לציבור הדתי משמעה שהמקום סגור בשבת, שאין מנגל בשבת, ששורה במקום אווירת שבת אמיתית, שיש בו אירוח של חצי פנסיון (ומכאן גם שהמקום מתאים לקיום שבת חתן או אירוע בר-מצווה) – אם כל התנאים הללו קיימים מובטח לכם שהסביבה כולה, מן הסתם, תהיה צימר שומר שבת.

רק ביכולתכם לדעתם באיזה צימר עדיף לבחור. מסורתיים אולי יתפשרו יותר ואילו אדוקים וחרדים לבטח יקפידו על כל הדרוש להם בכדי לבלות את השבת מחוץ לביתם: חשמל מסודר לשבת, מנורות שבת, פלטת שבת, שני כיורים, כשרות המקום והכלים בחדרים ובמתחם כולו, הימצאותו של בית כנסת עם מניין בקרבת מקום, ואם יש בנמצא בריכה או מתחם משותף לכמה צימרים – הפרדה בין גברים ונשים ושמירה קפדנית על צניעות הפרט. כל שנותר לכם הוא לבחור את מבוקשכם וליהנות מחופשה נהדרת ההולמת בדיוק את כל משאלות לבכם.

 

תגיות: צימר לדתיים בצפון, צימר לדתיים במרכז,צימר לדתייםבדרום, צימר לדתיים בנגב, צימר לדתיים  בגליל,צימר לדתיים בגולן, צימר לדתיים בגליל המערבי,  צימר לדתיים בגליל העליון, צימר לדתיים בכנרת,צימר לדתיים עם בריכת שחיה, צימרים יוקרתיים  לדתיים, צימר דתי למשפחות, צימר דתי לזוגות, צימר שומר שבת, צימרים שומרי שבת.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות