x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

תו (סגול) ועכשיו – צימרים בטוחים ומומלצים לקורונה ואחריה

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

תו (סגול) ועכשיו – צימרים בטוחים ומומלצים לקורונה ואחריה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מאז שהגיעה הקורונה, התעצבנו (מלשון עיצוב ועצבים) כמעט בכל תחומי החיים, וכן, זה כולל גם את שעות הפנאי, חיי החברה והחופשות שלנו.  
 
דווקא בתקופה כזו, רבים מאתנו מרגישים צורך עז להירגע, להתאוורר ולבלות בחיק הטבע – ודווקא כעת אין יותר מדי אפשרויות. מלבד, כמובן, לנפוש בצימרים בארץ.
 
אבל האם הצימרים עומדים בדרישות הבריאות וההיגיינה של משרד הבריאות? זה הזמן להציג את התו השמיני שאיש לא ידע שחסר לנו בסולם, מיד אחרי דו, ושמו בישראל – התו הסגול.
 

מהו התו הסגול להפעלת צימרים?
 
לאחר הסגר יצאה הצהרה של משרד התיירות לבעלי הצימרים בנוגע לשמירת הנחיות התו הסגול והיערכות לקראת קורונה. נאמר בה, בין היתר, כי "הצימרים הם הראשונים להיפתח לפעילות מבין שלל ענפי התיירות בישראל, ועל כן עיני התעשייה כולה נשואות אליכם. ככל שההנחיות תישמרנה, הרי שיהא זה פשוט יותר להקל גם על ענפים אחרים בתיירות."
  
ישנן מספר סיבות להחלטה לפתוח את ענף התיירות הישראלי מחדש דווקא בצימרים:
 

  • ריחוק חברתי: פתחי הכניסה ליחידות האירוח לרוב מופרדים במרחק של שני מטרים ויותר. רוב הצימרים פועלים ביחידה אחת, וגם אלו שלא, לרוב כוללים בכניסה נפרדת ומבודדת.
     
  • בידוד ופרטיות: יחידות האירוח כוללות חדר שינה אחד או יותר, וחדרים ציבוריים במתחם היחידה (מקלחת, שירותים) אינם תלויים בשטחי ציבור נוספים.

    בנוסף, הכניסה למתחם היא ישירות מהחוץ, אין לובי או חללים משותפים צפופים כמו בבתי מלון.
     
  • אוורור וקרבה לטבע: רוב הצימרים הם צמודים קרקע וקרובים לחיק טבע, ומטבעם מאווררים ומבודדים. למעשה, אופי בית האירוח המוגדר כצימר תואם באופן כמעט טבעי את הדרישות החדשות.  
     
     

צימרים "קורונה פרינדלי" – אילו צימרים עומדים בהנחיות משרד הבריאות?
  

אז אם עדיין מתחשק לכם לצאת מהקופסה (ומהבית, למען השם) ולהתאוורר, אבל בזהירות המתבקשת, אנחנו מזמינים אתכם לעשות זאת באחד מהצימרים העומדים בהנחיות התו הסגול. צימרים אלו יספקו לכם את כל מה שאתם מצפים מצימר, כולל עמידה בתנאי התו הסגול להעסקת עובדים וקבלת קהל:
  
הנוף הצפוני - צימרים בקיבוץ אורטל
  

מתחם הצימרים המפנק של קיבוץ אורטל כולל 10 בקתות אירוח מפוארות ולא פחות מ-42 צימרים, חלקם מותאמים גם לנכים. האירוח שלכם יכלול ארוחת בוקר זוגית מפנקת במיוחד בבקתה מבודדת וחמימה עם ג'קוזי זוגי, אי שם בנופי הצפון המרהיבים, באופן נהדר המשלב כפריות ושורשיות יחד עם עיצוב נעים שעושה חשק להישאר.
 
צימר בית המעיין בצפת
 

צימר בית המעיין הוא גן עדן קטן עשוי אבן, בלב קריית האמנים בצפת, ממש רגע מבתי הכנסת החבויים. הצימר המרוהט בסגנון ביתי מקסים כולל שני חדרים וסלון, ג'קוזי ומטבח רחב כשר למהדרין. האירוח העוטף מתאים לזוגות ולמשפחות כאחד, וגם לציבור הדתי.
 
בקתות הורדים - בקתות עץ בגליל המערבי
 

בקתות הורדים בגליל המערבי מציעות לכם לנפוש בתוך רומן תקופתי. חמש היחידות הכפריות מוקפות בעצי ליצ'י, ויחד עם הנוף המהפנט של רכס סולם צור וראש הנקרה, השהייה בצימר תספק לכם מנוחה פסטורלית שתתניע בכם מחדש את ההרמוניה הפנימית.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות