x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים

צימרים בדרום לקבוצות של רוכבי אופניים

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים בדרום לקבוצות של רוכבי אופניים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

רכיבה קבוצתית על אופניים בדרום היא אחד מתענוגות החיים, ובאותה נשימה יש לציין כי מדובר באחד מהתענוגות הבריאים ביותר שישנם. העלייה ברמת הפופולריות של טיולי הרכיבה הקבוצתיים הובילה לכך שכיום אין יותר קל מלאתר צימרים בדרום לרוכבי אופניים. מטבע הדברים, לא יהיה פשוט לארגן את כל החברים או בני המשפחה לטיול אופניים ממושך, אבל ההבטחה לשהייה בצימר תעזור לפתות גם את הפדלאות מביניכם. החדשות הטובות הן שבזכות צימרים לקבוצות רוכבי אופניים בדרום, השד לא חייב להיות נורא כל כך. בדף הזה תמצאו את כל המידע הדרוש לכם כדי לבחור בחכמה צימר בדרום לקבוצות רוכבי אופניים.

החלטתם שבנופש הקרוב שלכם בדרום הארץ תפנקו את עצמכם ברכיבת אופניים קבוצתית? נהדר! כעת כל שנותר זה להתרשם ולבחור את הצימר שיזכה לארח אתכם במהלך החופשה הקרובה. מכיוון  שבחירת הצימר תשפיע לא רק עליכם אלא גם על חברים נוספים בקבוצה, מומלץ מאוד לברר מראש עם השותפים שלכם למסע האופניים מהו טווח המחירים הרלוונטי להם, האם ישנם תאריכים מסוימים שעדיפים עבורם, האם יש מיקום ספציפי בדרום שהם מעדיפים לנפוש בו וכיו"ב. ככל שתקבלו יותר פרטים מחברי הקבוצה בנוגע להעדפות שלהם, כך מלאכת בחירת הצימר תהיה קלה ופשוטה יותר.

כיצד תבחרו בחכמה צימרים בדרום לקבוצות רוכבי אופניים?

יש לא מעט צימרים בדרום, אבל לא כל מתחם צימרים מתאים הן לאירוח קבוצות והן ידידותי לרוכבי אופניים. לכן, ישנן כמה נקודות שמומלץ לברר לפני שאתם מבצעים את ההזמנה. להלן כמה מהן על קצה המזלג:

  • האם יש במתחם מקום נעול ומאובטח שניתן לאחסן בו מספר זוגות אופניים (בהתאם לגודל הקבוצה שלכם)?
     
  • האם האם יש במתחם עמדה לתחזוקת ושטיפת אופניים הכוללת בין היתר כלי עבודה לשימוש המבקרים?
     
  • אם לחלק מחברי הקבוצה אין אופניים, חשוב לברר האם יש אפשרות לשכור אופניים במקום. כמו כן חשוב להתייחס לכלל חברי הקבוצה ובהתאם לצורך לברר, למשל, בנוגע לאופניים עם גלגלי עזר, אופניים עם כיסא ייעודי להרכבת פעוטות ועוד.
     
  • אם אתם מתכננים טיול בן כמה שעות, כדאי לברר האם ניתן להזמין במקום ארוחות מוכנות וארוזות.
     
  • במתחמים מסוימים בדרום מציעים אפשרות של טיולים מודרכים. כדאי לברר נקודה זאת מראש, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלכם באזור.
     
  • האם ניתן לרכוש במקום ציוד אופניים, כמו פנימיות או משאבות?
     
  • האם המתחם ממוקם בקרבה למסלולי אופניים, והאם המסלולים מתאימים לכלל חברי הקבוצה?   

 

בהצלחה ושתהיה לכם חופשה מצוינת.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות