x
המועדפים שלי



הכירו את האירוח הדרוזי האותנטי

צוות צימר, עדכון אחרון: 7/5/2023

הכירו את האירוח הדרוזי האותנטי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כאשר מתכננים חופשה בארץ ולינה בצימרים, הרבה אנשים לא לוקחים בחשבון אפשרות נהדרת שהיא חווית אירוח דרוזית מקומית. ניחוחות של בישול ביתי בתוך בתים עתיקים הבנויים על רכסי הרים, סמוכים לסמטאות מפותלות. ברוכים הבאים לחווית אירוח של פעם בחיים!
ליקטנו עבורכם את המקומות הכי טובים לאירוח דרוזי אמיתי:

1.      "אל מנזול" – עוספיא
שהייה בלתי נשכחת תוך היכרות עם העדה הדרוזית דרך אוכל וסיפורים מרתקים.
אל מנזול הוא מלון בוטיק הכולל לובי יפייפה, חדר אוכל ופינת ישיבה מזרחית אל מול נופי הכרמל הירוק. את החוויה משלימים בספא על הגג הכולל טיפולי גוף ונפש באווירה רגועה ונעימה, בין פרחים ועצי נוי ותחת כיפת השמיים לאור הכוכבים.

 

2.      "האחוזה בכפר" – דליית אל כרמל
אירוח ביתי הנותן חוויה לכל החושים. סוויטות מאובזרות בכל טוב הממוקמות במיקום פרטי ושקט. במקום לובי רחב עם קמין לשימוש האורחים וכן חניה מקורה.
 תוכלו ליהנות מנוף מדהים ומטיול בכפר שוקק החיים ועמוס בשווקים מגוונים, מסעדות וחנויות מזכרות – כולם על טהרת הכנסת האורחים הידועה.

 

3.      "סוויטות יערות הואדי"- חורפיש
בחורפיש יארחו אתכם אירוח כפרי דרוזי ייחודי לכל המשפחה בנוף הגלילי המהפנט.
מול השמש השוקעת ברוגע במפרץ חיפה, תתפנקו בספא חיצוני בין עצי פרי, בזמן שהילדים נהנים מפינת ציפורים ופינת משחקים. כמו כן מכינים לכם מטעמים דרוזיים אותנטיים כולל ממתקים ועוגיות בתיאום מראש.
הסוויטות מושקעות עד לפרטים הקטנים לחווית אירוח יוצאת דופן ואותנטית.
 

4.      White"" – מגדל שמס 
אל מול הנוף הלבן של הר החרמון, עומדות 4 סוויטות מעוצבות בסגנון כפרי מודרני, במיוחד לאירוח זוגות ומשפחות הנופשות בצפון רמת הגולן. בכל סוויטה מיטה זוגית, פינת ישיבה וחדר רחצה. בעונה תוכלו לטבול בבריכה גדולה ומרעננת בחצר כאשר לפניכם פרושים מרחבים ירוקים בקיץ ולבנים בחורף.

בפעם הבאה שאתם מתכננים את החופשה השנתית שלכם, נסו משהו קצת שונה אך הרבה יותר מיוחד מכל מה שניסיתם עד כה. מומלץ בחום להגיע בראש פתוח וסקרן להכיר תרבות מרתקת ועשירה!

 

לצימרים נוספים במג'דל שמס


 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות