אלפא אירוח

מתאים למי שמחפשים: למשפחות , לזוגות , בקיבוצים , לנכים , עם בריכה

הזמנה ישירה לחדרים בבית אלפא אונליין

אלפא אירוח - קיבוץ בית אלפא
האתר הטובל בירוק שוכן למרגלות הגלבוע, כשני ק"מ מערבית לגן השלושה, בלב אתרי מים והיסטוריה.
במקום תיהנו מ- 50 חדרי אירוח מפנקים המתחלקים ל- 6 אגפים שונים. חדרי האירוח מתאימים לזוגות, משפחות ויחידות המותאמות לנכים.
בכל חדר תמצאו מזגן, טלוויזיה בכבלים, כורסה, פינת קפה, מקרר קטן, קומקום חשמלי, מיקרוגל, מצעים ומגבות, שירותים ומקלחת.
ארוחות הבוקר מוגשות בחדר האוכל של האירוח הכפרי ואינטרנט אלחוטי - חינם!

לצד כל אגפי האירוח תמצאו כרי דשא, פינות ישיבה, ערסלים להנאתכם ומתקני מנגל להכנת ארוחות מהנות וטעימות.

חדר לזוגות:
מתאים לזוג + ילד כולל: מיטה זוגית הניתנת להפרדה,מזגן,
טלוויזיה עם כבלים, 2 כורסאות, פינת קפה (כולל אבקת חלב) ומקרר קטן,
קומקום חשמלי, מיקרוגל, מצעים ומגבות, שירותים ומקלחת.
* במספר חדרים ניתן להוסיף ילד שני.

חדר/דירה משפחתית:
חדרים גדולים, בחלקם חלל אחד חצוי עם מחיצה, וחלקם עם שני חדרים,
מתאים למשפחות גדולות עד 5-6 נפשות.
תכולה: כמו בחדרים הזוגיים, אלא שבדירת עם שני החדרים יש בכל חדר

• אנגלית
• קופוני הנחה

חוות דעת

לתשומת לבך: אתר צימר לא מפרסם ביקורות גולשים אלא המלצות בלבד. חוות הדעת נכתבות ע"י הגולשים, ואין אתר צימר לוקח אחריות על תוכנן.

כתיבת חוות דעת על אלפא אירוח

חובה למלא את כל השדות

* דירוג הניקיון:
* איכות השירות:
* התאמה האתר למציאות:
* תמורה הולמת למחיר:
* דירוג כולל:

לידיעתך: אנו שומרים על פרטיותך. כתובת הדוא"ל ומספר הטלפון שלך לא יפורסמו באתר. פרסום חוות הדעת יאושר רק לאחר אימות של החברה. לחברה יש את הזכות שלא לפרסם חוות דעת, ו/או לבצע שינויים בעריכה. מסיבות משפטיות, החברה תפרסם המלצות בלבד; ביקורות יועברו לטיפול ישיר של החברה מול המפרסמים.

X סגירה
החוויה חלק ב
האוכל היה פשוט נקי וטעים.אחרי הארוחה חזרנו לחדרים וגילינו למרבה הפתעתנו שהם נקיים.ומסודרים.הלכנו לישון וקמנו בבוקר.כשיצאנו חיכתה לנו סלסלה עם פירות וירקות וחלה ועוגיות וממתקים וחטיפים ועוגות ושוקו וכל טוב.היה ממש ממש כיף לקבל כזה משלוח.הלכנו לחדר אוכל לאכול וחזרנו והלכנו לבריכה ושחזרנו לצערנו הרב היינו צריכים לעזוב.תודה קיבוץ בית אלפא נחזור!!
איילה דנו, 13/10/2018
נופש בבית אלפא :)
באמצע יולי 2015 הגענו לנפוש בבית אלפא , סגרנו כ 14 חדרים מראש (סופ"ש עם כל המשפחה) ואני חייבת לציין שהיה פשוט כיף!
1. החדרים נראים הרבה יותר טוב במציאות
2. שטחי דשא ענקיים
3. בריכה מעולה
4.אחלה צוות

בקיצור מומלץ :)
סיון אמיר, 23/7/2015
המלצה על אירוע - בית אלפא
בתאריך 5.9.14 התארחנו ללילה אחד 71 איש ב-22 חדרים לרגל יום הולדתה של אמי. בית הארחה בכלל ויעלה בפרט דאגו מהרגע הראשון לכך שהאירוח יהיה מושלם, שלא יחסר דבר ושכולם יצאו מרוצים. ואכן החדרים היו נאים מאד, ארוחת הבוקר טעימה עד מאד והבריכה נאה ביותר. אני ממליץ בחום לכל מי שמחפש מקום לבילוי סוף שבוע עבור המשפחה המורחבת, על קיבוץ בית אלפא.
רונן שמילוביץ, 8/9/2014
גילוי נאות
כל המידע בדף זה (כולל מחירים, מבצעים, תמונות, קופונים וכו') נכתב ומעודכן בידי בעל העסק או מי מטעמו. התמונות בדף הן להמחשה בלבד.

אם נתקלתם בשגיאה או טעות אנא כתבו לנו במייל

אטרקציות באזור

לכל האטרקציות באזור >>

שאלות ותשובות נפוצות על “אלפא אירוח”

כן, יש בית כנסת בבית אלפא.
מסעדות ובתי קפה ניתן למצוא בתחנות הדלק ובישובים הסמוכים, במרחק נסיעה קצר מ"אלפא אירוח". לצפייה ברשימת המסעדות ובתי הקפה באזור, לחצו כאן.
יש אינטרנט אלחוטי wi-fi חינם לאורחינו.
כן, קראו את חוות הדעת המאומתות של מבקרים קודמים בצימר "אלפא אירוח".
המידע משתנה מעת לעת. לצפייה בחדרים הפנויים לסופ"ש הקרוב, כולל מחירים והטבות, נא בדקו כעת את זמינות החדרים.
המחירים מגוונים ומשתנים בהתאם לעונה, סוג החדר ומספר האורחים. למחירון המלא של "אלפא אירוח", צפו במחירון החדרים.
במרחק דקות נסיעה מ"אלפא אירוח" תוכלו למצוא מגוון אטרקציות ומסלולי טיול ברגל וברכב. לצפיה ברשימת האטרקציות באזור, לחצו כאן.

להיות ראשון זה מחייב - צימר הינו אתר הצימרים הותיק והמוביל בישראל!