x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

מטיילים בנגב: המלצות וקופוני הנחה לנופש בדרום

צוות צימר, עדכון אחרון: 31/8/2021

מטיילים בנגב: המלצות וקופוני הנחה לנופש בדרום

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

איפה מטיילים בנגב? בנגב המזרחי כמובן!

הנגב בכלל, והנגב המזרחי בפרט, מתעורר לחיים והופך ליעד מבוקש לטיולים לכל גיל ולכל סוג: טיולי משפחות, טיולי שטח למיטיבי לכת, טיולי מכוניות, טיולי אופניים או טיולי ג'יפים.  בנגב המזרחי אתם יכולים למצוא שפע ומגוון של מסלולים, נופים ואתרים קסומים. העיר ערד היא עיר המחוז של אזור הנגב המזרחי, והיא מציעה לא מעט אטרקציות, מקומות לינה ומקומות בילוי. אז אם אתם חושבים על נסיעה דרומה – הנגב המזרחי הוא היעד המושלם לטיול מדברי בטווח נסיעה הגיוני. בנוסף תוכלו ליהנות מקופוני הנחה בדרום של עסקים ותיירנים באזור לחופשה משתלמת!

אילו מסלולי טיולי ישנם באזור?

בנגב ובדרום מדבר יהודה יש מסלולי טיול מגוונים שיפגישו אתכם עם נופים קדומים, אתרי עתיקות, פריחות וגבי מים. מגוון המסלולים והאטרקציות בנגב כה רחב שכל מטייל בכל גיל יוכל למצוא את אופי הטיול המתאים לו ולחוות את המפגש עם המדבר בכל עונה. בסתיו פורחות החלמוניות בלהבים, יער להב ויער יתיר ופריחת החצבים נראית כמעט בכל ואדי. בחורף ניתן לחזות בשיטפונות וכל האזור מתכסה במרבד ירוק. הגבים מתמלאים במים וחלקם נגישים לכל מטייל. ביער להב וביער דבירה פורחים מרבדים אדומים של כלניות, וגם בשמורת להב הצפונית פריחה אביבית מגוונת ומרשימה. בתל ערד תוכלו לראות את האירוס השחום ובשמורת קריות משתרעים מרבדי פריחת הגבעונית הערבית עם פעמוניה השחומים. יער יתיר מתמלא בפריחה הוורודה של העירית, ובכל מקום נצפים עדרי הצאן והגמלים הרועים בשטח. הקיץ אינו הזמן המתאים לטיולי שטח במדבר אך הוא מציע ערבים ולילות קרירים, נטולי לחות, שמספקים חוויה מרגיעה בפני עצמה. לסיכום, בנגב אפשר ליהנות מהטבע, ואפילו מהיתרונות הייחודיים של המדבר בכל עונה בשנה.

איפה ללון?

את הטיולים שבוחרים ניתן וכדאי לשלב עם לינה בבתי מלון, צימרים, חאנים, בתי הארחה או בתי ספר שדה הפזורים בעיר ערד, ים המלח או חבל יתיר. גם בתחום הלינה יש לכם מבחר אפשרויות והצעות לכל כיס. מלינת שטח בחניונים דרך לינה בצימרים ועד לינה במלון בוטיק.

האם יש אטרקציות בדרום?

בוודאי! הנגב המזרחי מציע שפע אטרקציות לכל המשפחה. אומנים רבים פותחים את בתיהם או את הגלריות שלהם למבקרים באזור ומציעים גם סדנאות לילדים או לכל המשפחה. ברובע האומנים בערד ישנן גלריות בתחום הזכוכית, הציור, היודאיקה והקדרות. מוזיאון הזכוכית, מוזיאון הבובות דל-ארטה ומשכן האומנויות של דורית, ששמעם יצא למרחקים, מציעים חוויה אומנותית ייחודית לכל קבוצה. אם חפצתם בחוויה אותנטית תוכלו לבקר בישוב הפלחים דריג'את או בישוב הבדואי לקייה ולזכות באירוח רחב לב ולהתרשם מאומנות מקומית.

גם אטרקציות קולינריות לא חסרות בנגב המזרחי. מומלץ לאכול ארוחת גורמה בשרית במסעדת הפירטים שבמתחם צים סנטר ערד, ואיך אפשר לסיים טיול באזור ערד והנגב המזרחי מבלי לבקר בפאב-מסעדה מוזה? הפאב, על שלל צעיפי קבוצות הספורט מהארץ והעולם המכסים את כתליו מהרצפה ועד התקרה, מציע ארוחות משפחתיות וגם עשרות סוגי בירה ושתייה חריפה. כוס בירה ואווירה ספורטיבית יבטיחו לכם חוויה מדברית מושלמת! ואל תשכחו להשתמש בקופוני ההנחה שמעניקים לכם תיירני האזור...

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות