x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

טיולי חורף לכל המשפחה

צוות צימר, עדכון אחרון: 10/4/2016

טיולי חורף לכל המשפחה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

הסופות שהתחוללו כאן בימים האחרונים והטמפרטורות שצוללות מדי יום מאותתות לנו שהחורף כבר כאן. רובנו מעדיפים בחורף להישאר בבית ולהתחמם תחת השמיכות או ליד התנור, אבל אנשים רבים, במיוחד משפחות עם ילדים, לא יוותרו על יציאה לחיק הטבע בסופי השבוע ובחגים, גם כשבחוץ מנשבות הרוחות ומטפטף.

אז גם אם מזג האוויר בחוץ מעט אפרורי, אל תתנו לקור להרתיע אתכם: החורף הוא דווקא זמן מצויין לטייל בארץ. בחורף הכל ירוק ופורח, השטחים הפתוחים מתמלאים במרבדים ירוקים של צמיחה, הגשם שוטף את האבק והאוויר נקי במיוחד. גם אם מעט קריר, הליכה קצרה או צעדה מהירה מזרימה את הדם בעורקים ועד מהרה אנו מתחממים ומתפנים ליהנות מהדרך. בנוסף, בחורף הגשמים ממלאים את ערוצי הנחלים וזהו זמן מעולה לצפות בנחלים ובמפלים בצפון או בשיטפונות המרהיבים בנחלי הדרום. למשפחות שביניכם, אספנו מספר המלצות למסלולי טיול נחמדים ואטרקציות משפחתיות נוספות שאפשר (ומומלץ!) לצאת אליהם בחודשי החורף הקרובים.

אטרקציות חורפיות מצפון ועד דרום

סיור באגמון החולה - שמורת הטבע אגמון החולה היא מוקד משיכה תיירותי במשך כל ימות השנה, וגם בחורף. האגמון ההיסטורי הממוקם בעמק החולה הוא אחד מצירי נדידת הציפורים המרכזיים בעולם, המשמש כנקודת עצירה לציפורים העושות את דרכן מאירופה לאפריקה ובחזרה. בכל עונת נדידה עוברות דרך האגמון להקות שלמות של ציפורים ממינים שונים, מה שהופך את המקום למוקד צפרות מיוחד במינו. ציפורים רבות נשארות לבלות את החורף באגמון, עובדה המעניקה לנו הזדמנות נהדרת לצפות באותם מיני ציפורים וביתר בעלי החיים והצמחים הייחודיים למקום, ותוך כדי גם ללמוד על ההיסטוריה המרתקת של האגמון. סיור באגמון החולה הינו חוויה משפחתית מהנה, מיוחדת ומעשירה, אידאלית לעונת החורף, לימים הלא גשומים.

מרכז קנדה במטולה - מרכז קנדה הוא אתר פעילויות ספורטיבי ומושקע ובו מגוון אטרקציות מהנות לכל המשפחה, הממוקמות כולן תחת קורת גג אחת. משפחות המגיעות למרכז קנדה יכולות ליהנות ממגוון מתקני ספורט כמו, למשל, משטח החלקה על הקרח, בריכה מקורה, ג'קוזי, מטווח מקצועי, אולם כדורסל, באולינג, ספא מפנק ועוד. יתרון נוסף של המרכז: הוא נמצא במרחק נסיעה קצרה ממספר שמורות טבע יפהפיות כמו מקורות הירדן ומרגלות החרמון, כך שבימי החורף תוכלו לשלב טיול משפחתי קצר באחת השמורות יחד עם פעילות מהנה במרכז.

מוזיאונים - מוזיאונים הם פתרון נהדר לבילוי משפחתי בימי החורף, בעיקר בימים הגשומים. כיום יש בארץ שפע מוזיאונים המתמחים בנושאים שונים (ארכיאולוגיה, היסטוריה, תרבות ועוד), הנמצאים בנקודות שונות ברחבי הארץ, רבים מהם פותחים את שעריהם גם בשבתות וחגים. משפחות עם ילדים יכולות להעביר בקלות כמה שעות טובות, מסקרנות ומעשירות במוזיאון, והילדים יוכלו גם לקחת חלק באטרקציות החינוכיות והפעילויות המיוחדות הנערכות במוזיאון. מוזיאונים מומלצים: המוזיאון למדע וחלל בחיפה, מוזיאון ישראל בירושלים, מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, מוזיאון ינקו דאדא בעין הוד, מוזיאון הקומיקס בחולון ועוד.

פסטיבל דרום אדום - בשיאה של תקופת פריחת הכלניות האדומות ובהשראת המרחבים האדומים המרהיבים, מתקיים מדי שנה פסטיבל "דרום אדום" ביישובי הדרום. המבקרים שיגיעו לאזור בתקפות הפסטיבל (פברואר-מרץ) יוכלו להינות ממגוון אטרקציות לילדים ופעילויות לכל המשפחה, הנערכות ביישובי הדרום, וכן ליהנות ממגוון פתרונות הארחה ולינה, אם נוסעים ליותר מיום אחד. בין הפעילויות שמתקיימות בפסטיבל דרום אדום: טיולי פריחה, סיורים חקלאיים, טיולי אופניים, הופעות והצגות, סדנאות שונות (למבוגרים ולילדים), שווקים וירידים ועוד.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות