x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

פלאי הטבע של ישראל: נופש בוילות עוצרות נשימה בין נופים מדהימים

צוות צימר, עדכון אחרון: 1/10/2023

פלאי הטבע של ישראל: נופש בוילות עוצרות נשימה בין נופים מדהימים

קרדיט לתצלום: Unsplash.com

זמן חופש יקר מפז
מרוץ החיים הוא זה שמכתיב את הקצב שבו אנו מתקיימים, ולאורך השנה יש חלונות הזדמנויות מצומצמים מאוד לארוז את המשפחה לבריחה שוברת שגרה. זאת לעומת רבים הבוחרים למצוא משהו חטוף בדקה ה-90, ולעיתים צריכים לשלם על כך לא מעט, בעיקר ברמת התכנון המאולתר והלחץ שמביאה עמה האופרציה, אך לפעמים גם ברמת המחיר. את כל אלה ניתן לחסוך, תרתי משמע, באמצעות חיפוש מעמיק באתר צימר בטרם תזמינו את החופשה עבורכם. באתר תוכלו לחפש בנחת את הווילה המושלמת בשבילכם. האתר משרת נאמנה אלפי לקוחות מרוצים לאורך השנים, ומבטיח תוצאות איכותיות בדמות וילות עוצרות נשימה ברחבי הארץ, בהתאם למאפייני החיפוש שלכם ולדגשים החשובים עבורכם כדי ליצור את החופשה המושלמת. באתר צימר אנו יודעים כמה חיכיתם לצאת לחופש, ונדאג שההתאמה תהיה אידיאלית. 
 
אזור הגולן נחשב על פי רבים לאחד האזורים היפים והמרהיבים שיש לארצנו הקטנטונת להציע, ומאות אלפי מבקרים פוקדים אותו מדי שנה על מנת להתרשם מנופים מרהיבים. לכן, צימרים בגולן ווילות בגולן נחשבים לאטרקטיביים במיוחד, הודות לקרבתם לנופים מדהימים שיש לארץ היפהפייה שלנו להציע. אם אתם מחפשים מקום עם קרבה לאטרקציות עם ילדים, ישנן וילות בגולן הקרובות לאטרקציות כמו טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, וטיולים בקרבת מפלים ומסלולי שטח שמהווים פלאי טבע של ממש. לאחר יום מהנה ועשיר בחוויות, אין כמו לחזור לחיקה של וילה מפנקת ומאובזרת, עם חדרי שינה רחבי ידיים. 
 
כאמור, אזור הצפון מרהיב ביופיו ואתר צימר כאן כדי שתוכלו לאתר את הווילה המושלמת עבורכם באזור הגליל הקסום ובצפת המרתקת. הגליל שופע בצימרים מכל הסוגים, החל מהביתיים והכפריים ועד ליוקרתיים ביותר, המתאימים הן לזוגות בחופשה רומנטית והן למשפחות שמגיעות לנצל כמה ימי חופש יקרים. באתר צימר תוכלו למצוא וילות עוצרות נשימה בהתאמה אישית, עם מנוע חיפוש מתקדם שבו תוכלו לציין בדיוק את המאפיינים החשובים לכם, החל מסוג החופשה המבוקש ועד לתפריט מיוחד שנדרש בצימר או בוילה המיועדת. באתר תוכלו למצוא וילות מרהיבות בנופים עוצרי נשימה, למשל באזור ראש הנקרה שבגליל המערבי שיאפשר לכם בריחה מהחום הקופח של חודשי הקיץ, וילות בוטיק בצפת שבגליל העליון וגם וילות בטבריה עם נוף מפעים לחופי הכינרת.
 
למה וילה? 
למען האמת, קל יותר לשאול למה לא וילה. ההזדמנות לנוח ולהתרווח אל מול נופי ארצנו המדהימים היא לרוב חד שנתית, ועבור משפחות רבות מהווה מרווח נשימה יקר. לכן, ווילה מאפשרת חופש שמהווה מנוחה אמיתית. וילה בצפון הארץ, כמו וילה בגליל, בגולן או בצפת, היא ברוב המקרים ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. וילה מאובזרת בגריל חדשני, מערכת קולנוע ביתית ומשחקים כמו שולחן סנוקר, פינג פונג, בריכת שחייה ופלייסטיישן, היא לא פחות מגן עדן למשפחה. אפשר לאכול יחד ארוחות למרגלות נופים משגעים, לבלות בבריכה צוננת ולהנות מסלון וחדרי שינה מפנקים. כאמור, מנוחה אמיתית ונחוצה למדי באקלים הישראלי. 
 
מסיבת הרווקים המושלמת
אמרתם מסיבת רווקים - אמרתם וילה בצפון. אין כמו סופשבוע שכולו חגיגה אחת גדולה לרגל החתונה המתקרבת, וכבר ברור מעל לכל ספק שמסיבת רווקים או רווקות, הכי טוב לקיים בוילה. הבריכה, המטבח הענק, חדרי השינה הרבים והנופים של הצפון, הפכו למוקד עלייה לרגל לכל מי שרוצה לחגוג עם חברים במשך לילה אחד או יותר. באתר צימר תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים, לשחק עם טווח המחירים ולאתר בהצלחה את ווילת החלומות שלכם. רבים וטובים כבר מצאו דרכנו את המקום המושלם למסיבת הרווקים האולטימטיבית, ובאתר תוכלו למצוא בין היתר גם המלצות אישיות לגבי השהות בכל אחד מהמקומות האופציונליים, בדרך למציאת וילה עוצרת נשימה שתעניק לכם חווית מסיבת רווקים בלתי נשכחת. 
 
ישנים לחוד, מבלים ביחד
גם עבור קבוצות או כמה משפחות שרוצות לצאת לנופש משותף וכיפי, לנו הפתרונים. באתר צימר תוכלו למצוא גם את הנופש האידיאלי עבור קבוצות, צימרים בצפון ווילות בצפון המותאמים במיוחד לקבוצות המחפשות להתארח ולנוח בחופשה. חדרי השינה מופרדים ומאפשרים פרטיות לכל אדם או משפחה, לצד סלון, מטבח ופינות אוכל וכן חצר הנופש משותפת המאפשרת חוויית אירוח מושלמת. כל זאת, לצד נופים מדהימים בקרבת הווילה. רק באתר צימר תוכלו לבחור את המבחר הגדול ביותר של צימרים בצפון עם נופים עוצרי נשימה, וילות בצפון עם נוף וכל זאת בהתאמה לנופש קבוצות, גם כאלה המתאימים לימי גיבוש של חברות, אירוח הרצאות וקיום סדנאות ואף מתכונת של היכרויות למי שחפץ. 
 
הכי משתלם - לא עם כולם
לאחר שהבנו למה וילה עם נוף היא מרכיב המפתח במתכון לחופשה האולטימטיבית, נשאלת כמובן שאלת המחיר, שקובעת במקרים רבים את היעד. באשר לתקופה הטובה ביותר, הרי שמומלץ מצד אחד לגלות גמישות בתאריכים, כלומר להימנע מלחכות לתקופת החגים העמוסה או לשיא הקיץ המשופע בתיירים ונופשים בכל הארץ, ומאידך לא לחכות לרגע האחרון. בניגוד לטיסות, ניסיון לשריין וילה עם נוף מרהיב מהיום למחר לאו דווקא יוזיל את העלויות. כמו כן, מומלץ לבחור הגעה באמצע השבוע, אז המחירים זולים משמעותית ביחס לסופי השבוע. מתלבטים כיצד למצוא את המחיר האטרקטיבי ביותר עבורכם? תנו לאתר צימר להקל עליכם ולסייע למצוא את הדיל הנכון ביותר עבורכם, עם וילה שתתאים למידותיכם, לא פחות ולא יותר. לצימר ניסיון עתיר שנים במציאת וילות וצימרים בצפון. 
 
למה אתם מחכים? היכנסו לאתר צימר! 
אז לאחר שפרסנו למה וילות לצד פלאי הטבע של ישראל, עם נופים עוצרי נשימה, יהפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת, הגיע הזמן להיכנס לאתר צימר ולהתחיל להתרשם. לאחר שהחלטתם על התאריך הסופי לחופשה שלכם, בחרו בדגשים שלכם לחופשה המתאימה ותנו לנו להביא לכם את התוצאות המדויקות והאיכותיות ביותר. וילה למרגלות הכרמל בדרום הגליל? קסם על ים כינרת בוילה בטבריה? מסיבת רווקים שתזכרו לעד בצפת? את כל אלו תמצאו ללא קושי באמצעות מנוע החיפוש הוותיק של אתר צימר. השנים מדברות בעד עצמן, הזמן עושה את שלו ואתר צימר היה ועודנו הפופולרי ביותר בארץ בכל הקשור למציאת החופשה האולטימטיבית לכל אחד: חופשה זוגית רומנטית, זמן איכות עם המשפחה או נסיעה קבוצתית לכל מטרה. אל תהססו, בחרו את התאריך הרצוי לחופשה שלכם וצאו למסע חיפוש מדויק ומעשיר אחר וילות עוצרות נשימה בין נופים מדהימים, בשילוב טיולים עם פלאי הטבע של ישראל. 
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות