x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

זה רשמי: חופשה טובה לבריאות ולעבודה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

זה רשמי: חופשה טובה לבריאות ולעבודה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

סקר שנערך לאחרונה על ידי החברה לניהול משאבי אנוש, ארגון המייצג יותר מ-250,000 אנשי מקצוע בלמעלה מ-140 מדינות, מגלה כי עובדים שלוקחים חופשה הינם עובדים טובים יותר.
 
הסקר מבוסס על נתונים שנלקחו מ-2,013,481 משתתפים אמריקאים שנבחרו באקראי בארצות הברית.
 
מסתבר שחופשה טובה לא מועילה רק לעובדים, אלא גם למעסיקים, משום שעובדים שנוהגים להשתמש בימי החופשה שלהם, נוטים להיות מרוצים יותר במקום העבודה שלהם. החופשות תורמות לפרודוקטיביות גדולה יותר ולביצועים טובים, פחות חופש מחלה ומעורבות גבוהה יותר בין העובדים בחברה. מסתבר שלקחת חופש – זה משתלם!
 
לא רק במקום העבודה החופשה משתלמת, אלא גם לבריאות שלנו ולחיי המשפחה.
 
יש  משפחות שהן יותר מדי עסוקות מכדי לצאת לחופשה, ובימים של מיתון כלכלי וחוסר ודאות בטחונית, משפחות רבות מרגישות שהן פשוט לא מסוגלות לקחת הפסקה. יחד עם זאת, חופשה משפחתית חשובה מאוד לבריאותם ולרווחתם של בני המשפחה, משום שכך לוקחים הפסקה מהדרישות היומיומיות של שילוב בין עבודה ובית.
 
 
איך חופשה תעשה אותי מאושר יותר?
 

חופשה טובה בשמש היא חיונית לשמירה על בריאות העצמות, תפקוד תקין של המערכת החיסונית ומערכת העצבים. ויטמין D שאנו סופגים בעת שהייה בשמש הוא לגמרי בחינם, וגם הוא מסייע במניעת סוגים שונים של סרטן ושאר מחלות.

משחקים לא מיועדים רק לילדים, לכן קחו את הזמן לשחק עם ילדיכם בעת חופשה. למשחקים משותפים יש יתרונות רבים ומשקל רב בקביעת רמת ההצלחה והאושר שלנו, כך שמשחקים חשובים כמו שינה. משחקים כמו משחקי קופסא או מחניים כרוכים בציפייה, הפתעה ועונג, ומבוגרים שמשחקים יכולים ליהנות מחופשה נטולת כללים ואחריות, שתביא איזון לחייהם העסוקים.

יתרון חשוב נוסף הוא שחופשה טובה בעצם מעשירה את מערכות היחסים של בני המשפחה. בעזרת מסורת שנתית של חופשות משפחתיות, הזכרונות ייצרו את הדבק שמחזיק את בני המשפחה. חופשה יכולה לספק הזדמנות לדבר אחד עם השני, ללמוד מיומנויות או לגלות תחומי עניין חדשים בשותפות עם שאר בני המשפחה. מסורת שכזו תתרום להעצמת תחושה האהבה, התמיכה והביטחון של הילדים, שילמדו שיעורים חשובים על החיים. תחושות אלו הן מרכיבי מפתח להצלחה ואושר.

ולסיום, אחד היתרונות הבולטים ביציאה לחופשה הוא הורדת המתח והחרדה, דבר שמחזק את הבריאות הנפשית והפיזית של כל המשפחה. כולם זקוקים למנוחה של הראש שפועל ללא הפסק, לשכוח מדד ליינים ולקחת פסק זמן מהאייפון והמחשב הנייד. דרוש מאמץ על מנת להתנתק מהעולם שלא מפסיק להסתובב סביבנו, ובקלות אפשר להתחבר לשמחה שבזמן איכות עם המשפחה והחברים.
 
אז מה אתם אומרים, לא הגיע הזמן לחופשה?

אתר צימר מציע לכם אלפי חופשות מרגשות, מהנות ומשתלמות עם צימרים למשפחות שיעשו אתכם קצת יותר מאושרים. חופשה מהנה!

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות