x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

חג שמח: צימרים מושלמים לחגי תשרי

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

חג שמח: צימרים מושלמים לחגי תשרי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

תקופת החגים מגיעה, וכמה שהיא נפלאה. אווירת הקודש של ערבי החג, כל הדודות מגיעות לבושות בלבן ובידיהן עוד סט כלי הגשה בדומה לשנה שעברה, וכמובן האוכל, האוכל, האוכל. אין כמו האוכל המסורתי שנותן את ההרגשה האמיתית של החג.
 

אז נכון, לארח בבית את כל המשפחה המורחבת זה כיף, אבל טומן בחובו המון ניקיונות ואירגונים. ומה אם תיהנו מארוחת החג באותה מתכונת כמו בבית, רק שהשנה תחגגו בצימר משפחתי מפנק?
  
ריכזנו עבורכם את הצימרים הכי טובים לחגוג את ראש השנה וסוכות, כך שכל מה שנשאר לכם לעשות זה רק להכין את התבשילים האהובים עליכם. הניקיון והאירגונים – עלינו.
 
משפחות שאוהבות להתארח בסגנון קליל המשלב ישיבה על מחצלות ופופים נעימים, יוכלו למצוא את מבוקשן באחוזת יהודה שבשדות מיכה. במתחם עומדות לרשותכם בקתות זוגיות ומשפחתיות וגם אוהל אירועים סגור המותאם גם למזג אוויר סתווי המאפיין את תקופת החגים. האוהל מאכלס עד חמישים אנשים ואפילו אפשר להזמין קייטרינג בתיאום מראש.
 
אם חשקה נפשכם באירוח קסום בצימר מפואר שכולו יצירת אומנות מהפנטת, מצאנו את המקום המושלם עבורכם. וילה צימר- אומנות ישראלית שממוקם בצפת, שייך לאומנית שהחליטה להפוך את ביתה לבית אירוח לזוגות, משפחות וקבוצות. וכמה שאנחנו שמחים על ההחלטה שלה.
  
הוילה מעוצבת כולה בסגנון מרוקאי מודרני ומעוטרת בשלל אביזרים אותנטיים. אם המשפחה שלכם מונה עד 15 אנשים, ואתם מעוניינים בחוויה בלתי נשכחת, זהו המקום עבורכם.
  
מלון בינהריים שבגדעונה משמש כבית אירוח ונופש בטבע, ממש מול נוף הגלבוע והעמקים. הוא כולל עשר יחידות אירוח במבנה אחד ומותאם לכל סוגי האירועים ובכללם, כמובן, חגים. במטבח המאובזר היטב תוכלו לבשל יחד את מטעמי החג ולצבור עוד קצת זמן איכות עם המשפחה. החג שלכם יהיה הרבה יותר שמח עם הנוף הירוק של עמק יזרעאל.
 
אכן, תקופת החגים יכולה להיות תקופה לחוצה למארחים בביתם, או תקופה נינוחה יותר למתארחים. לכן הבחירה בצימרים בזמן החגים יכול להיות פיתרון מושלם לשני הצדדים. אם לא חגגתם עד היום את ראש השנה או סוכות מחוץ לבית, השנה זה זמן טוב להתחיל.
 
בחרו בצימר המועדף עליכם משלל הצימרים המדהימים שמחכים לכם באתר צימר, וכך תשדרגו את ארוחת החג המסורתית עם טוויסט קטן ומעניין שישאיר טעם מתוק.


עוד צימרים מומלצים לראש השנה ולסוכות


אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות