x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

וילה להשכיר: למה חופשה בוילה היא טובה יותר?

צוות צימר, עדכון אחרון: 11/5/2023

וילה להשכיר: למה חופשה בוילה היא טובה יותר?

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם כבר חופשה, אז למה לא ללכת על הכי מפנק שאפשר?

אחרי שכבר התלכלכנו בקמפינג עם אוהלים, אהבנו בבקתת עץ רומנטית והתפנקנו בחדר בקומה העשירית של מלון עמוס, הגיע הזמן ללכת על אפשרות אירוח נוספת והיא- הוילה.

הוילה, כפי שרובכם וודאי יודעים, היא מבנה מפואר ורחב ידיים שמטרתו העיקרית היא בעיקר לפנק, לפנק ושוב לפנק.

חופשה בוילה היא קודם כל משוחררת ומרווחת יותר. לכל אורח יש חדר משלו, עם מיטה זוגית וטלוויזיה, הסלון והמטבח גדולים, ואיזה כיף לנוע בתוך כל המרחב הזה. על אחת כמה וכמה כשיוצאים לחופשה עם הילדים.

המון הורים בישראל כבר יודעים, אם הילדים מצטרפים לטיול, רצוי להעביר את הלילה במקום שיענה על כל הצרכים שלהם. ילדים אוהבים לשחק ולהשתולל והווילות מאפשרות זאת. היום אפשר למצוא שפע של וילות בצפון או בדרום שעומדות בדיוק בקריטריונים האלה.

מעבר לגודל של הוילה ואף יותר חשוב מכך, וילות מציעות המון פינוקים והפתעות לאורחים.
בתחום האוכל, תוכלו לבשל ביחד ארוחות בוקר עשירות או ארוחות ערב קלילות במטבח היוקרתי המאובזר המוצב כלאחר כבוד בוילה. על תחום הבידור אמונים הטלוויזיה, ה-DVD  ומערכת הקולנוע הביתית.
 
ומה קורה בחוץ? בראש ובראשונה, בריכת שחייה היא האטרקציה המרכזית, במיוחד בקיץ כאשר המשפחה תבלה את רוב זמנה בתוך המים. למטיילים בחורף, אל דאגה, יש גם ג'קוזי.

 חצרות הוילות מקושטות במדשאות ירוקות ורחבות, משובצות ערסלים נוחים ונדנדות עץ מרגיעות מול נוף יפהפה.

בחירה בלינה בוילה עם משפחה או חברים היא בחירה מצויינת. היתרון הגדול הוא שכולם שוהים יחד תחת קורת גג אחת ובכל זאת לכל אחד יש את הפרטיות שלו. הבילוי עד שעות הלילה המאוחרות הוא כייפי ומלכד, ומומלץ אפילו לערוך מסיבת פיג'מות קטנה לילדים שבוודאי יהנו מהלינה המשותפת.

קיים מבחר מרהיב של וילות מפוארות ואנחנו אספנו עבורכם מדגם קטנטן לצורך המחשה.
בבוסתן הגליל "בין גליל וים", שוכנות להן ארבע וילות דו קומתיות במבנה עץ משולב אבן בעיצוב איטלקי כפרי. מדשאות, ערסלים ובריכת זרמים בחצר הם הפלוסים הגדולים בנוסף לצמחייה ירוקה ומתורבתת ששביל עץ עובר ביניהם.

בעבדון, יקבלו את פניכם בבקתות שוויצריה בגליל עם מבנה עץ טבעי וריהוט לבן שממוקמים מול רכסי הר שופעים עצים ירוקים, בשילוב צבעים מושלם של החופשה האידיאלית. בריכת השחייה היא פרטית וצלולה, וכצ'ופר תקבלו מגוון סבונים וקצפי אמבט ריחניים.

אם תרצו לספוג נוף מקראי מדברי, מצאנו עבורכם את "נוף למדבר" בערד שמציעה שקט וגמלים יחד עם מדשאות, פינות ישיבה ועמדות מנגל. כל המעוניין בטיפולי גוף בוציים בחינם, ים המלח נמצא במרחק נסיעה של 15 דקות.

אז מי שעדיין לא חווה חופשה בווילה יוקרתית מהי, כדאי להדביק את הפער ולהזמין עוד היום סוף שבוע באחד ממתחמי הוילות הפרושים ברחבי הארץ.

מי שכבר מכיר, בוודאי מסכים שזו חוויה יוצאת דופן שכיף לחזור עליה שוב ושוב.


להזמנת וילות בצפון >>
 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות