x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

שנה אזרחית חדשה טובה נפתחת בחופשה טובה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

שנה אזרחית חדשה טובה נפתחת בחופשה טובה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

5... 4... 3... 2... 1... האפי ניו ייר! שנה אזרחית חדשה שמחה לכולם!

חגיגות הסילבסטר אינן דבר מובן מאליו בארץ; אך לאלה שכן יוצאים לחגוג, זהו מאורע גדול ומשמח שמבשר על חילוף ספרות בתאריך, התחלות חדשות, ובעיקר מסיבות עם הרבה חברים, אלכוהול, וכיף!

אין מה לעשות - כל זמן שיש סיבה - עושים מסיבה, בעיקר אם אנחנו רוצים לברך על השנה האזרחית החדשה שבאה עלינו לטובה.

הלכתם להרבה מסיבות ואירועים בעבר; אותם אנשים, אותן בדיחות, אותם פלייליסטים ואותה שמלה כבר שנים... ומה עם לארח? עם כל הכיף שבדבר, כולנו יודעים שזה כרוך בהרבה הכנות מראש, מהזמנת האנשים, עד האוכל (לבשל? אין לי זמן וכח לעמוד במטבח כל היום... קייטרינג? פייי, זה יקר. שכל אחד יביא משהו? אבל אי אפשר לסמוך על יעל ושמעון, תמיד מבקשים מהם להביא את היין והם תמיד שוכחים...), הקישוטים, ואז בסופו של דבר – הניקיונות... וגם קצת התבגרנו, אז מה עם הילדים? יש להם לימודים למחרת. אי אפשר להשאיר אותם אצל ההורים, זה רחוק מדי מבית הספר. ומה עם הכלב, שנובח על כל עלה שנופל בחצר? ומה עם הזוג וייס, שתמיד מבריזים, ואיך נדאג לשעשע את כולם כל הלילה??

אבל יש אופציה אחרת. לחגוג בצימר את השנה החדשה. חשבתם על זה? אפשר, לכמה ימים, לסוף שבוע אחד, לברוח לחופשת צימר מפנקת, רק שניכם בצימר רומנטי. או רק שניכם והילדים, או אולי אפילו את והחברות הכי טובות שכבר שנים לא היה לכן זמן איכות משמעותי, רק החבורה מהתיכון...

כולנו צריכים את הפינוק הזה מדי פעם. רק צריך לבחור את הצימר, להתארגן ולארוז, לקנות בקבוק שמפניה לשעת חצות שבין בשנה הנוכחית לשנה הבאה... ובתמונה הבאה אתם יושבים בג'קוזי, או על המיטה המרווחת והחמה, או על המרפסת עם הנוף המרהיב עם האחד או האחת שלכם – חסרי דאגות, ראש צלול, נקי, רגועים לגמרי.

כבר לא צריך לדאוג לארח או להתארח; לא צריך לדאוג לפתרונות לילדים, או לבית, או לכלב. רק אל תתמהמהו יותר מדי, הצימרים הפנויים נחטפים מהר, ואחר כך נותר רק – לבחור מיקום, את האנשים שאתם הכי אוהבים, לארוז צ'יק-צ'ק, וקדימה: חופשה רגועה ומרגיעה בצימר שחיכיתם לה כל כך הרבה.

שתהיה שנה אזרחית חדשה מעולה, מלאה בפינוקים, אהבה, רגעי אושר ואור!

 

התעדכנו במבצעים ובהטבות הכי שוות:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תכתבו עלינו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות